rolety, firanki, zaslony?

1. Data: 2004-10-30 08:51:09

Temat: rolety, firanki, zaslony?
Od: "Asioczek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem, bo nie wiem jak to ze soba pogodzic, czy zamontowac tylko
rolety? czy tez firanki + rolety (zeby zaslonic nieciekawy kaloryfer), czy
tez firanki+zasłony+rolety (by zalonić narozniki scian i jakoś ozdobic
pokoj)?
nie mam pojecia co zrobic! :(
wydaje mi sie ze jakby to byly rolety wraz z aslonami i firankami to byloby
by tego za duzo, z drugiej strony nie wiem czy nie byłoby lyso jakby wisialy
same firanki, a mozę tylko same rolety?
prosze o dorade.. pokoje beda urządzone mniej lub bardziej tradycyjnie, sa
to male pokoiki w bloku

pozdrawiam i bede wdzieczna za dorade

joanna

1. Data: 2004-10-30 09:44:12

Temat: Re: rolety, firanki, zaslony?
Od: "hardhary" <hardhary@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asioczek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie mam pojecia co zrobic! :(

Jesli nie masz ciekawskich sasiadow naprzeciwko to rolety a jesli masz to
postaw na kompromis zasłony+rolety :)

hardhary gg#232691

1. Data: 2004-10-30 09:46:40

Od: "hardhary" <hardhary@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialo byc firanki+rolety :)

hardhary gg#232691

1. Data: 2004-10-30 15:55:45

Od: Piotr Płochocki <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asioczek napisał:
> mam problem, bo nie wiem jak to ze soba pogodzic, czy zamontowac tylko
> rolety? czy tez firanki + rolety (zeby zaslonic nieciekawy kaloryfer), czy

Miałem podobny problem z kaloryferem. Pomyślałem o verticalach ale ich
koszt był zbliżony do ceny nowego, ładnego kaloryfera więc wymieniłem
kaloryfer :-) W drugim pomieszczeniu zbudowałem ładną osłonę na
kaloryfer z blachy ażurowej :-D

--
Piotr Płochocki

Warszawa - Tarchomin

1. Data: 2004-10-30 20:36:54

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rolety? czy tez firanki + rolety (zeby zaslonic nieciekawy kaloryfer), czy
> tez firanki+zasłony+rolety (by zalonić narozniki scian i jakoś ozdobic

tez mialam dylematy...
ale w wolnej chwili podpatrzylam to i owo w katalogu Ikei i polaczenie
rolet/zaluzji z firankami i zaslonami wyglada tam bardzo "apetycznie" i
efektownie
rzuc okiem
http://www.ikea.pl/ms/pl_PL/virtual_catalogue/main.h
tml
dzial tekstylia a potem dekoracja okien (ostatnia strona) ( strony mozna
powiekszac)
nastepne przyklady:
dzial:
pokoj dzienny - sofy - strona 4/11
pokoj dzienny - systemy meblowe i domowe studio strona 8/16
to tylko 3 przyklady..
na zywo w Ikei wyglada to jeszcze lepiej, mozna uzyskac ciekawe efekty
kombinujac fakturami i kolorami...
:)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-10-31 08:39:36

Od: "Asioczek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam - T0SIA
> Jeśli nie widać jawnej przyczyny jakiejś sprawy

Dziekuję slicznie za te przykłady! pozdrowionka :)
asia

czy kuchenka gazowa musi zostac w mieszkaniu?
Podgrzewacz PG-6
Czym czyscic kabine prysznicowa?
Candy CSD 100
wodociagi