ropny katar - czy biec do lekarza ?

następny post »
From: "Sariusz" <sariusz@NOSPAM_tkdami.net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: ropny katar - czy biec do lekarza ?
Date: Thu, 5 Feb 2009 10:34:03 +0100

Witam

Mam prosbe o porade

Po krotce przedstawie swoj problem

2 tyg temu - dokladnie 17 stycznia dorwala mnie infekcja wirusowa. Typowe
objawy grypowe. Po wizycie u lekarza zdecydwal on zebym leczyl sie objawowo
(aspiryna,apap, rutinoscorbin i lezenie w lozku) i gdyby objawy nie
ustepowaly przepisal mi antybiotyk Summamed (3 tabl.).

Niestety objawy byly caly czas te same - 38st goraczki, kaszel, a do tego
dolaczyl w srode (21.01) dosc ostry katar- na poczatku typowe saczenie z
nosa

W zwiazku z tym 22.01 przyjalem antybiotyk - efekt taki ze w sobote juz
czulem sie dobrze jednak katar nie ustepowal i powoli przeistaczal sie w
obfity, ropny katar o zoltawym zabarwieniu, z ktorym radzilem sobie kroplami
sulfarinol.

Tu byl moj blad - zalozylem, ze katar jak zwykle ustapi po okolo tygodniu
jednak sie pomylilem.

3 lutego wizyta u lekarza i nakaz odstawienia kropli do nosa. Recepta na ACC
600, bioparox, eurespal w tabletkach, flixonase i polecenie przyjmowania
lekow przeciwzapalnych (zakupilem ibuprom zatoki)- gdyby nie pomagalo mam
sie zglosic do lekarza 9 lutego.

dzis, tj 5 lutego efekt jest taki ze praktycznie nie moge oddychac przez
nos, nie czuje smaku potraw i ogolnie sie mecze oddychajac tylko przez usta.
Natomiast jest duzo mniej wydzieliny lecz nadal ma zoltawy kolor.

I teraz moje pytanie czy podtrzymywac ta kuracje czy jednak udac sie do
lekarza celem zmiany metody leczenia????

dzieki za sugestie

pozdrawiam
Mariusz