rosliny wodne na zime

1. Data: 2002-09-03 12:00:16

Temat: rosliny wodne na zime
Od: "Darek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepujace pytanie.
Czy w jakis specjalny sposob trzeba zadbac o lilie wodne oraz plywajace na
powiezchni wody rosliny na zime w oczku

--
z pozdrowieniem

Darek f...@N...pl Usun NOSPAM z adresu

mobile 603 847 247
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Archiwum grupy:
http://groups.google.com.pl/groups?group=alt.pl.rec.
videokamery

2. Data: 2002-09-03 17:15:53

Temat: Re: rosliny wodne na zime
Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli zimą nad liliami będziesz miał przynajmniej 50 cm wody, to możesz je
zostawić, Ja moje lilie przechowuje w zimnej piwnicy. Wkładam razem z
pojemnikiem do miski z wodą, wystawiam wiosną, jak tylko stopi się lód.
Jeżeli chodzi o pływające, to nie napisałeś co masz. Generalnie tropikalne
przechowuję w akwarium, a krajowe to sobie radzą same. Przynajmniej u mnie.
Mam tak zbudowane oczko, że na dnie mam 20 cm podłoża.

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

3. Data: 2002-09-03 18:10:18

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamas.hw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
mnie.
> Mam tak zbudowane oczko, że na dnie mam 20 cm podłoża.

Ja z wanny wylewam wodę prawie całą i wsypuję po brzegi liście z okolicznych
drzew.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

4. Data: 2002-09-04 05:27:16

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w jakis specjalny sposob trzeba zadbac o lilie wodne oraz plywajace
na
> powiezchni wody rosliny na zime w oczku

Moje rosliny, wraz w jeziornymi rybami od kilku lat z powodzeniem zimuja w
oczku. Samo oczko jest niewielkie, ma stopniowane brzegi (bo jest to gotowe
oczko z tworzywa sztucznego) i maksymalna glebokosc ok metra. Obie lilie i
grazel rosna w konicach na dnie, inne tataraki, irys, jakies 'trawy' i
kaczence w doniczkach przy brzegu, ale w wodzie . Nie bylo jak dotad
klopotow, rosliny budza sie wiosna rozwijaja i kwitna.
Natomiast plywajace na powierzchni, to tylko niestety u mnie rosliny
sezonowe. mowiono, ze przetrzymaja, jednak niestety nie wyszlo...

Pozdrawiam
Asia

5. Data: 2002-09-04 05:50:09

Od: "Darek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladniej chodzi mi o plywajacy hiacynt wodny mam go pierwszy rok

6. Data: 2002-09-04 06:53:13

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał:

> Dokladniej chodzi mi o plywajacy hiacynt wodny mam go pierwszy rok

Krzysiek Marusiński przechowywał.
Ja próbowałem przez dwa lata i bez skutku. Piwnica za ciemna.
Moim zdaniem, jak możesz na wiosnę bez problemu kupić nowy,
to nie warto.
Krzysztof

7. Data: 2002-09-04 09:16:22

Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Krzysiek Marusiński przechowywał.
> Ja próbowałem przez dwa lata i bez skutku. Piwnica za ciemna.

jakis czas temu wlasnie pytalem o to i wykombinowalem pomieszczenie u
rodzinki, a tym pomieszczeniem jest nieogrzewana sien/przedpokoj w domu -
tem jest tam zdecydowanie nizsza niz w domu i zdecydowanie wyzsza niz na
dworze (tzn. woda nei zamarza) , a swaitlo zwykle tez tam jest

pozdr.

8. Data: 2002-09-04 15:19:09

Od: "Darek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czzyli co nie mozna zostawic tego na oczku bo sie nie odrodzi ?

9. Data: 2002-09-05 07:20:51

Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czzyli co nie mozna zostawic tego na oczku bo sie nie odrodzi ?

z tego co sie dowiedzialem, wyczytalem to hiacynty na bank zmarzna, nei
pamietam gdzie czyalem ele o ile dobrze paietam to temp. wody powinna byc ok
10 st.

pzodr.

10. Data: 2002-09-06 10:05:01

Od: "Darek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli do wanienki i do np chlodnej piwnicy ?

--

> z tego co sie dowiedzialem, wyczytalem to hiacynty na bank zmarzna, nei
> pamietam gdzie czyalem ele o ile dobrze paietam to temp. wody powinna byc
> [...]

Astry krzaczaste (aster dumosus)
koszenie trawy
Jak się pozbyć kreta
Kalendarz Biokosmiczny - podsumowanie