rosol

21. Data: 2006-10-08 10:40:26

Temat: Re: rosol
Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jollen napisał(a):

> Z moich obserwacji wynika, że kiedy przez przypadek (żeby nie mówić o braku
> uczciwości handlowców) w moim rosole zamiast pietruszki znajduje się
> pasternak, rosół zawsze jest mętny. No i jeszcze jedno, stary, a dobry
> znajomy mówił, że opala cebulę na brązowy kolor nad ogniem, co dodaje koloru
> i klarowności rosołowi, ale z tego patentu nigdy nie skorzystałam, więc nie
> wiem czy tak dobry i skuteczny.
>
> Jollen

byl pasternak! bo nie mialam pietruszki...
a cebula to podstawa

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

22. Data: 2006-10-08 13:20:41

Od: "MarcinP" <dzusUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości

> 7, 8, 9, 10 rano! Na śniadanie go jadacie?
i się trafił maturzysta z amnestii
od 7, 4 godziny to 11. Na 10 do kościółka i o 11 rosołek.

23. Data: 2006-10-08 15:38:42

Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i się trafił maturzysta z amnestii

Chyba przez Jaruzelskiego ogłoszonej :-)

> od 7, 4 godziny to 11. Na 10 do kościółka i o 11 rosołek.

Szczegóły... szczegóły... 11 w niedzielę to wczesny poranek.

*piotr'ek*

24. Data: 2006-10-08 19:51:11

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> hej,
>
> gotuje wlasnie rosol ale cos metny jest. co zrobic zeby byl klarowny?
>

> --
> Justyna/walkie!
> http://walkie.cegla.art.pl
> mail: w...@m...wroclaw.net.pl

polecam destylacje ... na nieudane wino działa !!!! :)

25. Data: 2006-10-08 21:00:09

Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w
wiadomości news:eg995i$dgk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 7, 8, 9, 10 rano! Na śniadanie go jadacie?

Do 10:00 od 7:00 to dopiero 3 godziny, a 4 godziny dopiero o 11:00 i
akurat chwile odpocznie po gotowaniu i będzie w sam raz o 12:00, czyli
w porze obiadowej.

wa

26. Data: 2006-10-09 06:02:53

Od: "MarcinP" <dzusUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba przez Jaruzelskiego ogłoszonej :-)

> Szczegóły... szczegóły... 11 w niedzielę to wczesny poranek.

na podkarpackiej wsi gdzie rzecz owa się działa to środek dnia

27. Data: 2006-10-10 18:53:33

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcinP wrote:

> na podkarpackiej wsi gdzie rzecz owa się działa to środek dnia

Fakt jest faktem - tam się obiad w niedzielę jada najpóźniej w południe :>
Ania

--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

suszona aronia?
Jeszcze 13
Gotowanie na parze - reaktywacja
Wina on-line