róża Tom Tom

1. Data: 2006-05-23 12:37:53

Temat: róża Tom Tom
Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I znowu kupiłam dzisiaj różę:) A jako że pora na róże już mało odpowiednia,
toteż wygląda ona jak po przejściach - ledwo żywa. I w sumie dlatego kupiłam.
Żal mi się jej zrobiło:)) I oto moje pytanie. Na woreczku ledwo ledwo mogę
odczytać nazwę Tom Tom, ale szukam teraz w necie i praktycznie nic nie mogę
znaleźć. To prawda, ze otwierają mi się jakieś niemieckie strony, ale z
deutscha to ja noga jestem, więc proszę o pomoc w znalezieniu czegoś na jej
temat. W tabazie nic nie wypatrzyłam, no chyba że przoczyłam. Pozdrawiam
a.d.

2. Data: 2006-05-23 19:06:19

Temat: Re: róża Tom Tom
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam teraz w necie i praktycznie nic nie mogę
> znaleźć.

Szukam informacji na temat róży Giscours.Nie wiem skąd ją mam,
po kolcach na gałązce wygląda na R.rugosa.Informacji nawet w książkach
nie znalazłem.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-05-24 09:02:09

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alicja" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Na woreczku ledwo ledwo mogę odczytać nazwę Tom Tom,
> ale szukam teraz w necie i praktycznie nic nie mogę znaleźć.
Bo to stara i mało popularna odmiana, dość wysoka floribunda o wzniesionym
pokroju - podawana wysokość waha się od 60 do 120cm. Kwiaty pełne różowe,
kwtnie od czerwca do października. Liście ciemnozielone, przyrosty
czerwonawe. Podejrzewam, że jak większość floribund nie pachnie, gdyby było
inaczej z pewnością by to podkreślili. To tyle z teorii :)

Pozdrawiam
Baśka

4. Data: 2006-05-24 10:02:25

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

alicja napisał(a):
> [...]
> odczytać nazwę Tom Tom, ale szukam teraz w necie i praktycznie nic nie mogę

Zobacz:
http://www.hortico.com/roses/view.asp?action=sbcn&ca
tno=FLTOTO10
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-05-26 05:42:31

Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za info, opis i linka:) Już się nie mogę doczekać aż zakwitnie.
Pozdrawiam a.d.

6. Data: 2006-05-26 09:42:48

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> szukam teraz w necie i praktycznie nic nie mogę
>
> Szukam informacji na temat róży Giscours.Nie wiem skąd ją mam,
> po kolcach na gałązce wygląda na R.rugosa.Informacji nawet w książkach
> nie znalazłem.

To ta?
http://turbolyne2.free.fr/index.htm
pozdr. Jerzy