róże

41. Data: 2004-09-17 08:57:50

Temat: Re: róże
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Nie wiewiórki tylko ''surogatki'' (surikatki). :-)

One są śliczne, a po angielsku nawet się "kocio" nazywają.

> Gwidonkowa pozycja ''surogatka'' dzieli się na ,,normalną,, i
> ,,bardzo,, z proszeniem łapkami, czyli jakby dyrygowaniem. ;-)

No własnie takiego dyrygującego pieska widziałam kiedyś w RL :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

42. Data: 2004-09-17 11:45:34

Temat: Re: róże - netykieta
Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.09.2004, o godzinie 22.40.02, na pl.rec.ogrody, Dirko napisał(a):

> Hejka. Nie zapomniałem. Zostawiłem celowo, bo myślałem, że może nie
> widziałaś, co wysyłasz. :-)

Nie musiałeś zostawiać. Rozumiem treść zdań za pierwszym razem po ich
przeczytaniu (chyba, że są zawile napisane, a to upomnienie takie nie
było).

> Masz rację. Netykieta obowiązuje wszystkich, a kultura nakazuje
> przepraszać za postępowanie niezgodne z regułami, nawet nieumyślne.

Masz rację. Na przeprosiny (na szczęście) nigdy nie jest za późno. :)))
_Przepraszam_ wszystkich. Nie będę zapominać.

> Chyba inną, niż Ty. ;-) Zresztą, ja tylko zapytałem. :-)

No... cóż! ;)))

P.S. Co do pytania, to chyba było retoryczne? ;-)

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

43. Data: 2004-09-17 21:18:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Myślisz, ze ratownicy nie śpiewają na trzeźwo?

A czy widzialas jamnika, ktory by na trzezwo siedzial w pozycji
wiewiorki i dyrygowal?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

44. Data: 2004-09-18 19:05:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawiasem mówiąc, Seneta w tejże "Dendrologii" podaje, że perukowiec nie
lubi
> cięcia. Mój lubi:-))))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Mój też lubi i to bardzo. Odrzucam 2/3 pędy zeszłorocznego a on i tak
kwitnie jak szalony :-D

Serdecznie Miłka

Do Janusza Czapskiego
Dawno nie było zagadki