róże i drzewka owocowe - Warszawa

1. Data: 2006-10-14 18:03:48

Temat: róże i drzewka owocowe - Warszawa
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę spam mi wyjdzie. Ale co tam. Robię to bezinteresownie. Kupiłam
róże na rynku w Ząbkach od dwojga młodych bardzo sympatycznych ludzi,
którzy mają szkółkę w Zielonce pod Warszawą. Pomyślam, że zrobię im
reklamę na grupie, bo bardzo mili byli. Sadzonki róż (z gołym korzeniem
mają po 3 zł), pienne (nie pnące) w pojemnikach po 18 zł. Mają też
drzewka owocowe.
Niestety stronę www mają w budowie, ale wzięłam adres e-mail i nr telefonu.
E-mail: o...@e...com
Tel.: 0601 771 338

Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2006-10-14 18:11:11

Temat: Re: róże i drzewka owocowe - Warszawa
Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Oct 2006 20:03:48 +0200, Beata Mateuszczyk wrote:

>Mają też drzewka owocowe.
>Niestety stronę www mają w budowie, ale wzięłam adres e-mail i nr telefonu.
>E-mail: o...@e...com
>Tel.: 0601 771 338

A wiesz może czy mają orzechy włoskie? (Jak nie wiesz, to najwyżej
zadzwonię do nich w tygodniu.)

Bremse

3. Data: 2006-10-14 18:31:35

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bremse wrote:

> A wiesz może czy mają orzechy włoskie? (Jak nie wiesz, to najwyżej
> zadzwonię do nich w tygodniu.)

Niestety nie wiem. Akurat drzewkami nie byłam zainteresowana.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2006-10-15 07:12:55

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
> On Sat, 14 Oct 2006 20:03:48 +0200, Beata Mateuszczyk wrote:

> A wiesz może czy mają orzechy włoskie? (Jak nie wiesz, to najwyżej
> zadzwonię do nich w tygodniu.)

Zakładasz plantację? :)
Nie wiem jak z orzechami, mam trochę swoich, wiec nie robiłem rozpoznania. Z
leszczyną jest za to tragedia. Wszyscy mający hektary kupione w celach
spekulacyjnych sadzą teraz lasy leszczynowe i z orzecha włoskiego. Dopłata z
UE podobno wynosi 1600, czy 1800 zł na ha. Leszczynę sprowadza się już z
Chin.
Jak nie znajdziesz sadzonek orzecha, to mam (wys.ok 80 cm) po 12 zł, ale
przesyłka kosztuje 21 zł.

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

5. Data: 2006-10-15 21:11:09

Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Oct 2006 09:12:55 +0200, "Leszek Serdyński" wrote:

>Zakładasz plantację? :)

Jeszcze nie wiem, na razie potencjalni dzierżawcy się zastanawiają,
które działki wziąć i czy w ogóle (pare ha mi w tym roku doszło i nie
mam co z tym robić). Dlatego chciałem dokonać zakupów dopiero na
wiosnę.

>Nie wiem jak z orzechami, mam trochę swoich, wiec nie robiłem rozpoznania. Z
>leszczyną jest za to tragedia. Wszyscy mający hektary kupione w celach
>spekulacyjnych

Ja kupiłem kawałek gleby przed uniowsiąknięciem, taniej było. Co
prawda rodzina i znajomi pukali się w czoło, ale rok później
przestali.

>sadzą teraz lasy leszczynowe i z orzecha włoskiego. Dopłata z
>UE podobno wynosi 1600, czy 1800 zł na ha.

Eee przesadzasz, ja mam w strefach ONW1 i ONW2 i tyle nie dostaję :>

>Leszczynę sprowadza się już z
>Chin.
>Jak nie znajdziesz sadzonek orzecha, to mam (wys.ok 80 cm) po 12 zł, ale
>przesyłka kosztuje 21 zł.

A zajmujesz się sprzedażą detaliczną? Tzn. z tego co widzę
najprawdopodobniej potrzebne mi będzie na wiosnę jakieś 50-200
sadzonek (w zależności od decyzji dzierżawców) - czy wówczas będzie
można się do Ciebie zgłosić?

Aha, wiesz może jakie są straty wśród sadzonek w 1., 2. i 3. roku od
posadzenia? Gleba 5 i 6 klasy, wschodnia część woj. mazowieckiego -
20-stopniowe mrozy. W książce H. Zdyba jakoś dokopać się do tych
informacji nie mogę.

Bremse

Mam ogrod !!!
Wiklina - kursy