rozmnażanie jagody kamczackiej

1. Data: 2005-01-12 14:46:58

Temat: rozmnażanie jagody kamczackiej
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak?

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2005-01-12 14:56:33

Temat: Re: rozmnażanie jagody kamczackiej
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak?
>

> Pozdrawiam
>
> Jacek

Najprostszy sposób,to przyjechać do mnie z pustym bagażnikiem
i załadować krzakami.
Można też robić sadzonki z lekko zdrewniałych pędów latem.
Można siać, poczekać jak zaczną owocować, gorzkie wyrzucić,
dobre zostawić.
Pozdrawiam Mirzan

3. Data: 2005-01-12 18:09:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
| jak?

Można również przez odkłady.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-01-12 18:15:28

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak?
>

> Pozdrawiam
>
> Jacek

Jak rozmnażać to coś dobrego. Borówka amerykańska przewyższa jagodę o ho, ho
!! a może więcej?
Rozmnożyć można jedną i drugą poprzez przypinanie gałązek do ziemi, tak
żeby końcówka gałązki sterczała nad ziemią. Potem czekać cierpliwie starając
się nie zasuszyć.
> Cierpliwie to np. rok
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-01-12 20:00:58

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak rozmnażać to coś dobrego. Borówka amerykańska przewyższa jagodę o ho,
ho
> !! a może więcej?

W wymaganiach na pewno :-).

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2005-01-12 20:49:52

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Borówka amerykańska przewyższa jagodę o ho, ho
> !! a może więcej?

A jaką masz na myśli jagodę ???
Bo ja w dalszym ciągu i niezmiennie uważam że nasza rodzima jagódka nie ma
sobie równych !!!

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-01-12 21:12:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeby końcówka gałązki sterczała nad ziemią. Potem czekać cierpliwie starając

Odkłady to najmniej wydajna i powolna metoda,nie ma sensu stosować jej
do roślin które można szybko ukorzenić.
Owoce borówki amerykańskiej są łatwiejsze w przechowaniu od kamczackiej,
innych zalet nie znam.
Pozdrawiam Mirzan

8. Data: 2005-01-13 12:59:09

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> innych zalet nie znam.
> Pozdrawiam Mirzan

A smak czy to nie jest zaleta? poza tym borówka znacznie lepiej i dłużej
trzyma sie na krzaku, można ją zerwać kiedy się chce, podczas gdy kamczacka
nie dość, że kwaśna i mała to obsypuję się szybko i ląduje pod krzewem. Może
ja mam niezbyt dobrą odmianę ale trzymam ją tylko ze względu na walory
estetyczne.
Zgadzam się z Marią, że jeśli chodzi o wymagania to przy tej amerykańskiej
trzeba się trochę natrudzić ale wysiłek się bardzo opłaca !! Miernikiem
wartości jest dla mnie fakt, że jest to owoc najchętniej spożywany i zrywany
własnoręcznie przez dzieci.
Pozdrawiam, Bogda

9. Data: 2005-01-13 13:04:08

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaką masz na myśli jagodę ???
> Bo ja w dalszym ciągu i niezmiennie uważam że nasza rodzima jagódka nie ma
> sobie równych !!!
>
> Serdecznie Miłka

Ja porównywałam jagodę kamczacką z borówką amerykańską.
Jeśli Ty myślisz o rodzimej leśnej - to pewnie, że jest najlepsza.
Gdyby jeszcze rosła trochę wyżej !
Pozdrawiam, Bogda>

10. Data: 2005-01-13 13:31:31

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja porównywałam jagodę kamczacką z borówką amerykańską.
> Jeśli Ty myślisz o rodzimej leśnej - to pewnie, że jest najlepsza.
> Gdyby jeszcze rosła trochę wyżej !

Widzisz, ostatnio jestem w szale pracy zarobkowej (kolekcja wiosenna) i
nie doczytałam o jaką borówkę chodzi.
A nasze jagódeczki są the best. Pewnie też dla tego że trzeba się nieźle
natrudzić aby zebrać ich na pierogi dla całej rodziny ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: O! U mnie właśnie wyszło słoneczko zza chmur, pędzę do mojej
złotogrzywej, brykniemy się do lasu ;-)

Truskawki, jakie odmiany polecicie?
bylo (w 2001!)Re: Jak pomnożyć dracenę
Witajcie w Nowym Roku