rozmnozenie leszczyny

1. Data: 2010-04-25 12:45:01

Temat: rozmnozenie leszczyny
Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jako ze mam problem z zywoplotem to jako plan "B" rozwazam obsadzenie
rządka leszczyną.
Mam w poblizu pare kepek leszczyny i bardzo dobrze rosnie (prawie jak
chwast :). Rozkrzewia sie i nawet owocuje (ale owoce sa puste).

Mam dwa pytania:

-jak sprawnie rozmnozyc leszczyne? Potrzebowal bym z 150 sadzonek.
-Kiedy i czym pryskac drzewka zeby dostac nierobaczywe orzechy?

Aktualnie mam dosyc duzo kęp leszczyny i nawet calkiem znosnie owocuje
ale niestety wszystko zjadaja robale. :(

--
Lukasz Sczygiel

2. Data: 2010-04-25 19:06:04

Temat: Re: rozmnozenie leszczyny
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
[...]

Rozmnażać można tak:
http://www.szkolkarstwo.pl/article.php?id=42
A robal to słonkowiec orzechowiec.

Pozdrawiam odkrywczo
skryba

3. Data: 2010-04-27 17:12:27

Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 21:06, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Aktualnie mam dosyc duzo kęp leszczyny i nawet calkiem znosnie owocuje
> ale niestety wszystko zjadaja robale. :(

Dziekuje za informacje.
Z rozmnazaniem narazie bedzie problem bo orzechy zjadaja robale ale
zgodnie z sugestia znaleziona w sieci zrobie oprysk w polowie maja na
tego orzechowca i obacze co wyjdzie na jesien.

Dodatkowo nacialem sobie galazek i wsadzilem w sloik z woda, moze
puszcza jakies korzonki.
Chyba trzeba bedzie sobie sprawic jakies sadzonki zeby roslinka byla
szczepiona.

--
Lukasz Sczygiel

4. Data: 2010-04-28 01:17:41

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 4/27/2010 1:12 PM, ptoki wrote:

> Z rozmnazaniem narazie bedzie problem bo orzechy zjadaja robale

Oj, łakome te orzechy :-)

Pozdrowienia,
Michał

ligustrowe parapetie
czym obsypac krzewy i drzewa
wąż 3/4 czy 1/2 ?
zasiałem wczoraj trawę - można chodzić po wysianych nasionach ?
Targi w Krakowie