rozsuwane, podwieszane drzwi

1. Data: 2013-06-21 20:35:40

Temat: rozsuwane, podwieszane drzwi
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

patrząc na przekrój
widzialem ze drzwi są zrobione z laminowanej plyty pilsniowej
szkielet drewniany i nawiercony otwór uchwyt
kazali czekać 3 tygodnie, co mi się nie uśmiecha

w zasadzie banał do wykonania
kwestia czym to wypelnic, by chociaz troche dźwiękoszczelne było
no i trochę lepiej niż ten papier co mi pokazali w przekroju
może steropian?

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

2. Data: 2013-06-23 17:29:05

Temat: Re: rozsuwane, podwieszane drzwi
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 20:35:40 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
>
> kwestia czym to wypelnic, by chociaz troche dźwiękoszczelne było
>
> no i trochę lepiej niż ten papier co mi pokazali w przekroju

Jebonit będzie lepszy. Steropian- co to takiego?

3. Data: 2013-06-23 19:27:20

Od: "Pawel S." <p...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...com> typed:

> *Jebonit* będzie lepszy. Steropian- co to takiego?

Tobie tylko jedno w głowie ;->

wymiana okien, jakie wybrać trwałe i szczelne
Ulica Szegedyńska zostaje
Cheap Nike Air Max 2013 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
białe diodówki zmienić barwę
Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]