rozterki amatorki!

1. Data: 2004-08-11 20:11:28

Temat: rozterki amatorki!
Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze w zwiąku z tym że jestem amatorką i potrzebuję fachowych
porad proszę zaproponujcie mi dobre książki o uprawie drzewek owocowych (tj.
termin sadzenia, przycinanie, zwalczanie szkodników itp) i o roślinach
iglastych m.in. thuje i świerki (sadzenie, dobór gatunków, sposoby
pielęgnacji) bądź ewentualnie jakąś dobrą stronę internetową o tej tematyce.
Nie ukrywam że wolałabym książki i jakieś konkretne tytuły. Muszę się w tej
dziedzinie dokształcić aby ograniczyć ilość popełnianych błędów (wiem
napewno że ich nie uniknę). Niedługo jesień a ja coraz intesywniej myślę o
zagospodarowaniu mojej działki. Szkoda mi kolejnego zmarnowanego roku że nic
na niej nie zrobione a jednocześnie boję się że wsadzę coś niewłaściwego w
niewłaściwe miejsce a potem żal wykopywać. Liczę na pomoc z Waszej strony i
serdecznie pozdrawiam.

silvia
m...@p...onet.pl

2. Data: 2004-08-11 20:47:37

Temat: Odp: rozterki amatorki!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik silvia <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cfdui7$m6t$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
(tj.
> termin sadzenia, przycinanie, zwalczanie szkodników itp)

Krzewy owocowe też mogą być?
No to proponuję Ci winorosla. :-)
Książki:
1. Jerzy Lisek "Amatorska uprawa winorośli"
2. Roman Myśliwiec "Ogród winoroślowy"
A także strona www.winogrona.org
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2004-08-11 21:10:32

Temat: Re: rozterki amatorki!
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvia napisała w wiadomości: ...
>Drodzy grupowicze w zwi?ku z tym że jestem amatork? i potrzebuję fachowych
>porad proszę zaproponujcie mi dobre ksi?żki o uprawie drzewek owocowych
(tj.
>termin sadzenia, przycinanie, zwalczanie szkodników itp) i o ro?linach
>iglastych m.in. thuje i ?wierki (sadzenie, dobór gatunków, sposoby
>pielęgnacji) b?dĄ ewentualnie jak?? dobr? stronę internetow? o tej
tematyce.

O iglakach zobacz tu http://iglaki.agrosan.pl/fram.htm
ksiazka to np "Iglaki w ogrodzie" Ewy Chojnowskiej
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2004-08-11 22:27:16

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvia" <m...@p...onet.pl> napisał

> na niej nie zrobione a jednocześnie boję się że wsadzę coś niewłaściwego w
> niewłaściwe miejsce a potem żal wykopywać.

"Grzech wsadzać, żal wyciągać"?:-)

Trzymaj się grupy,
zadaj konkretne pytania na konkretne tematy
- i wszyscy będą zadowoleni.

Pozdrawiam
p...@r...pl

5. Data: 2004-08-12 08:05:54

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cfdui7$m6t$1@atlantis.news.tpi.pl silvia
<m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> jakąś dobrą stronę internetową o tej tematyce. Nie ukrywam że
> wolałabym książki i jakieś konkretne tytuły.

Hejka. Miło spotkac kogoś, kto woli czytać książki, niźli
przeglądać strony internetowe na monitorze. :-)
Myślę, że odpowiedną literaturę znajdziesz w Klubie Książki
Ogrodniczej www.dzialkowiec.com.pl oraz w wydawnictwie PLANTPRESS
http://www.sieciogrod.com/sklepik/index.php?cPath=18
Pozdrawiam piśmienniczo Ja...cki

6. Data: 2004-08-12 19:39:10

Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Grzech wsadzać, żal wyciągać"?:-)
>

> Cóż za poczucie humoru :-)))))

silvia

7. Data: 2004-08-12 19:43:36

Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
):

> Hejka. Miło spotkac kogoś, kto woli czytać książki, niźli
> przeglądać strony internetowe na monitorze. :-)

Jeśli chodzi o przyswajanie wiedzy to stanowczo wole książki ale nie stronie
też od netu. Dzięki serdeczne za tytuły i stronki napewno mi się przydadzą.
Podjęłam męską decyzję (czytaj zmuszenie męża do pracy w ogrodzie przy
kopaniu dołków pod drzewka) że na jesieni u mnie na działce się zazieleni
( no proszę nawet mi się zrymowało:-)))).

Pozdrawiam stanowczo.

Sylwia Szewcztk
silvia

8. Data: 2004-08-12 22:45:04