rozwiniete zdolności interpersonalne

1. Data: 2003-12-10 15:36:18

Temat: Re: rozwiniete zdolności interpersonalne
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
news:br7dvg$788$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Masz rację!
> Najważniejsze jest, że my wiemy co nas
> "łączy" :-)) a inni niech myślą co chcą :-))
> Ale i tak bym chciała Cie osobiscie poznać
> spedzam sylwestra w Szczawnicy,
> to niedaleko Krakowa ok 80 km
> może sie spotkamy gdzieś na stoku
> jak będziesz w górach
> Edyta

eeeeee :DDD
Jeszcze bym się w Tobie zakochał (a przy takim pokrewieństwie
"dusz" to bardziej niż prawdopodobne)
i moja żona by mnie zastrzeliła. :-(
Chciała byś tego? ;DDD
\|/ re:

1. Data: 2003-12-10 15:39:38

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Oh Enni... 'moja' słodka ;)
> Wyba, żem nie poj.eta i nie potrafię wymyśleć - ale
> "Nie wiem czy jesteś "najpiękniejszą
> kobietą świata"..:-)) ale na pewno jesteś osobą piszącą:
> najpiękniejsze (kobiece) literki na świecie. ;DDD"
>
> tomek
>
> enni
>
> p.s. niezłe co? ;) a do tego ->jak poważnie<-.. ;)

Podobne zdolności interpersonalne obserwujesz tu po raz pierwszy?? ;-) No,
oki, nie będę zadawać kłopotliwych pytań ;-)
A może on naprawdę ją lubi, dlaczego wątpisz, co ma sympatia do głupoty ;-)

enni

1. Data: 2003-12-10 15:40:15

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> eeeeee :DDD
> Jeszcze bym się w Tobie zakochał (a przy takim pokrewieństwie
> "dusz" to bardziej niż prawdopodobne)
> i moja żona by mnie zastrzeliła. :-(
> Chciała byś tego? ;DDD

hehe :) A ze mną się spotkasz ? Udzielam Ci gwarancji, że się nie zakochasz
:)

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

1. Data: 2003-12-10 15:40:41

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> STOP. ____Zmuszasz___ Edytę do zajęcia stanowiska. "Czy
> ksRobak traci w Twoich oczach po tych pomówieniach" -
> wciskasz jej swoją własną ocenę, żerując na zaufaniu jakie ma
> do Ciebie, bo czyż ten Robak taki słodki może być zły ?
> Pzdr.
> P.D.

No właśnie. sam przyznajesz, że nie może. :)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-10 15:44:19

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> hehe :) A ze mną się spotkasz ? Udzielam Ci gwarancji,
> [...]

to po kiego czorta się spotykać?? :)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-10 15:47:00

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gilbert:
> To że może mieć problem z opieprzeniem podwładnych. :)

Nawet jesli, to w dzisiejszych czasach to nie problem. :)

Czarek

1. Data: 2003-12-10 15:49:38

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to po kiego czorta się spotykać?? :)

W celu rozwijania zdolności interpersonalnych :)

1. Data: 2003-12-10 15:58:44

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> W celu rozwijania zdolności interpersonalnych :)

\|/ re:

1. Data: 2003-12-10 16:11:56

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>

> eeeeee :DDD
> Jeszcze bym się w Tobie zakochał (a przy takim pokrewieństwie

Nie mówię o miłości :-))
tylko o przyjaźni,
wiesz piwko, spacer po górach,
wypad na narty
Edyta

1. Data: 2003-12-10 16:14:01

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Nie mówię o miłości :-))
> tylko o przyjaźni,
> wiesz piwko, spacer po górach,
> wypad na narty
> Edyta

Jesteś dla mnie bezlitosna ;)
Gdy czytam taki tekst od Ciebie to mi palce sztywnieją
z wrażenia i nie mogę pisać <?>
Przecież miłość nie zależy od chcenia i przychodzi kiedy
ona chce -- nie kiedy ja chcę??? co nie? ;)
\|/ re:

Sumienie
Zero
Zastrzeliłem faceta