rozwój przerzutów raka

1. Data: 2002-10-23 12:12:50

Temat: rozwój przerzutów raka
Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
wczoraj w tv regionalnej był program o naukowcu, który badał proces
pojawiania się przerzutów po wycięciu głównego ogniska. Chodziło o
stymulowanie przez komórki raka rozwoju dodatkowych naczyń krwionośnych je
odżywiających.

Czy ktoś może napisać mi jakiś konkret, który pozwoli odszukać temat w
Internecie ? A może znacie jakiś link ?

Pozdrawiam,
Maras

2. Data: 2002-10-23 13:12:58

Temat: Re: rozwój przerzutów raka
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ap63lm$umg$1@helios.domdata.com>, m...@w...pl says...
> cześć,
> wczoraj w tv regionalnej był program o naukowcu...
Jednym ???
Temat w miare ciekawy i przez wielu badany.
Jak chcesz poczytac:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi
wpisz neoangiogenesis...
mysle ze z pare tysiecy pulikacji bedzie...

Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2002-10-24 08:39:19

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, właśnie tego potrzebowałem :-)

4. Data: 2002-10-24 08:39:36

Od: Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.allspamers.pl> szukaj wiadomości tego autora

suzuki nakai wrote:

> [...]
> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi
> wpisz neoangiogenesis...
> mysle ze z pare tysiecy pulikacji bedzie...

No... A może jeszcze zainteresuja kogos proteazy (cysteiniwe, serynowe,
metaloproteazy...) biorace udzial w angiogenezie i przerzutowaniu,
inhibitory proteaz... Kolejne pare tys papierow... Wiedza jest wszędzie.
Tylko czytac... ;-)))
Pozdr WP

Lekarz
6 zamiast 7 dni
Zaduszki
Pecherz moczowy i nerki - pomocy - niech ktos sie odezwie
postinor