różyczka a ciąża

1. Data: 2004-05-04 09:22:10

Temat: różyczka a ciąża
Od: "Sylwia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!! Planujemy w najblizszym czasie zajście w ciąże :). Nigdy nie
chorowałam na różyczkę i dlatego postanowiłam się zaszczepić. I tu mam
pytanie: w jakim czasie po szczepieniu mozemy się zacząć "starać" o dziecko?
Sylwia

2. Data: 2004-05-04 10:42:24

Temat: Re: różyczka a ciąża
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

w jakim czasie po szczepieniu mozemy się zacząć "starać" o dziecko?

Witaj,
czytalam kiedys, ze minimum to 3-6 miesiecy ....
Nie szkodzi, ze nie chorowalas, moze bylas szczepiona (w szkole podstawowej
sa przeprowadzane szczepienia dla dziewczat)?
Polecam wykonanie badania na przeciwciala przeciwrozyczkowe, zreszta
porozmawiaj najpierw ze swoim ginekologiem.

pozdrawiam
Agnieszka

powracajjący jęczmień
jak działa luteina?