ruchy zebow gornych dwojek

1. Data: 2007-09-23 17:40:37

Temat: ruchy zebow gornych dwojek
Od: Joe <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Po ostatnim regularnym czyszczeniu zebow u dentysty zaczalem
odczuwac dyskomfort dwoch zebow gornych dwojek. kilka dni pozniej
"zauwazylem" deliktany, milimetrowy ruch. Zauwazylem tzn odczuwam go
jezykiem i jesli sprobuje ruszyc palcami. przy lusterku nie widac bo
ruch jest doslownie mikro-milimetrowy. Ale jest i go odczuwam.
Szczegolnie czesto po wypiciu czegosc, szczegolnie zimnego. Taki stan
utrzymuje sie od miesiaca. Moj dentysta udaje ze nic nie czuje (moze
rzeczywiscie nie czuje) i ze mi sie wydaje ale oczywiscie moze mnie
wyslac na badania specjalistyczne (platne). Dodam ze dotyczy to tylko
zebow dwojek gornych trzonowych, z zadnymi innymi nie mam problemow.
Myje reguralnie, aha, uzywam nici dentystycznej dwa razy dziennie.
Lekarka powiedziala ze to moze byc do nadmiernego flosowania, tak wiec
odstawilem nic az na tydzien ale nic sie nie zmienilo. Ktos mi
podpowiada: plukaj szalwia - czy to pomoze?
Poprosze o wasza opinie.

Dziekuje.

2. Data: 2007-09-23 18:11:46

Temat: Re: ruchy zebow gornych dwojek
Od: "michhallski" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joe" <j...@t...pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> [...]
> odstawilem nic az na tydzien ale nic sie nie zmienilo. Ktos mi
> podpowiada: plukaj szalwia - czy to pomoze?

A dziasla normalnie wygladaja? Szyjki sie nie odlonily. Jesli to tylko
nadwrazliwosc to moze zmiana pasty pomoze np sensodyna.

3. Data: 2007-09-23 19:28:34

Od: Joe <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 23, 2:11 pm, "michhallski" <o...@o...eu> wrote:
> [...]
> nadwrazliwosc to moze zmiana pasty pomoze np sensodyna.- Hide quoted text -

dziasla wygladaja dobrze w/g stomatologa. wszystko posprawdzala, mam
coprawda 1,2 stopien paradontozy ale powiedziala ze to normalne i by
sie martwila przy 4,5 i zebym poprostu uzywal nic dentystyczna i sie
nie bedzie pogarszac (tak bardzo).
zeby nie sa nadwrazliwe. moge pic zimne, jesc gorace, bez znaczenia,
nie bola jedyne co to poprostu dyskomfort bo czuje jak sie dwa zeby
delikatnie poruszaja. oczywiscie boje sie ze jesli nic z tym nie
zrobie, to mi w cholere wypadna!

4. Data: 2007-09-23 23:01:33

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Wrz, 21:28, Joe wrote:
> [...]
> coprawda 1,2 stopien paradontozy ale powiedziala ze to normalne i by
> sie martwila przy 4,5 i zebym poprostu uzywal nic dentystyczna i sie

Przede wszystkim znajd w swoim mie cie lekarza zajmuj cego si
paradontoz . Dlaczego? Bo odpowiednio szybciej mo e reagowa na Twoje
zmiany chorobowe.
Wiem, e w aptece mo na kupi specjalne pasty do z bów - do drogie
(cena niby przyst pna, ale ma e opakowanie).
Ja polecam te t past http://www.aloetech.pl/?product_id=4&category_id=1
Osobi cie cofn am "ruchy" z bów tym elem
http://www.aloetech.pl/?product_id=20&category_id=4
Smarowa am sobie dzi s a kilka razy dziennie i dawa am te na noc
Niestety, przy dolnej szóstce za pó no j zacz am stosowa i ta
szóstka posz a sobie. Dlatego wa ne jest wczesne leczenie.
S ysza am o dziewczynie, która "wyleczy a" sobie paradontoz masuj c
codziennie dzi s a po ówk z bku czosnku. Wyleczy a dlatego w
cudzys owie, bo s ysza am, e paradontoz si traci wraz z ostatnim
z bem.
Aha, ruch myj cy szczoteczk - wzd u z ba, a nie w poprzek i to po
ka dym posi ku.

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2007-09-23 23:09:00

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Wrz, 21:28, Joe wrote:

> [...]

Przede wszystkim znajd w swoim mie cie lekarza zajmuj cego si
paradontoz . Dlaczego? Bo odpowiednio szybciej mo e reagowa na Twoje
Wiem, ze w aptece mozna kupic specjalne pasty do zebów - dosc
drogie (cena niby przystepna, ale male opakowanie).
Ja polecam tez te paste http://www.aloetech.pl/?product_id=4&category_id=1
Osobiscie cofnlam "ruchy" zebów tym zelem
http://www.aloetech.pl/?product_id=20&category_id=4
Smarowalam sobie dziasla kilka razy dziennie i dawalam tez na noc
Niestety, przy dolnej szóstce za pózno ja zaczelam stosowac i ta
szóstka poszla sobie. Dlatego wazne jest wczesne leczenie.
Slyszalam o dziewczynie, która "wyleczyla" sobie paradontoze masujac
codziennie dziasla polówk zabku czosnku. Wyleczyla dlatego w
cudzyslowie, bo slyszalam, ze paradontoze sie traci wraz z ostatnim
zebem.
Aha, ruch myjacy szczoteczka - wzdluz zeba, a nie w poprzek i to po
kazdym posilku.

6. Data: 2007-09-24 20:53:26

Od: Joe <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 23, 7:09 pm, JaMyszka <f...@g...com> wrote:

> [...]
> Wiem, ze w aptece mozna kupic specjalne pasty do zebów - dosc
> drogie (cena niby przystepna, ale male opakowanie).
zelemhttp://www.aloetech.pl/?product_id=20&category_
id=4
> [...]
> zebem.
> Aha, ruch myjacy szczoteczka - wzdluz zeba, a nie w poprzek i to po

powa nie k ad a do buzi Oloe Galaretk któr u ywa si do ran na
skórze, oparze , itp??

7. Data: 2007-09-24 22:12:07

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 22:53, Joe wrote:
> [...]
> powa nie k ad a do buzi Oloe Galaretk któr u ywa si do ran na
> skórze, oparze , itp??

Tak! Powa nie:) W tym elu jest 75% czystego aloesu i jest fabrycznie
ja owy.
Dlatego wzi am now tub , by nie wnie sobie jakiego wi stwa od
u ywanej ju do ran.

8. Data: 2007-09-24 22:46:53

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 22:53, Joe wrote:

> [...]
> powa nie k ad a do buzi Oloe Galaretk któr u ywa si do ran na
> skórze, oparze , itp??

Tak! Powaznie:) W tym zelu jest 75% czystego aloesu i jest fabrycznie
jalowy. I nie ka da, lecz tylko ta z zielonym lisciem.
Dlatego wzielam nowa tube, by nie wniesc sobie jakiegos swinstwa od
uzywanej juz do ran.

9. Data: 2007-09-25 12:43:34

Od: Joe <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 24, 6:46 pm, JaMyszka <f...@g...com> wrote:

> [...]
> jalowy. I nie ka da, lecz tylko ta z zielonym lisciem.
> Dlatego wzielam nowa tube, by nie wniesc sobie jakiegos swinstwa od

ok dzieki za wiadomosc. narazie kupilem paste z mocnym fluorem. moze
moj dentysta jest idiota - nigdy nie slyszal o aloesie. pasta ma w
skladzie 1.1% neutral sodium fluoride. porpobuje przez miesiac
zobaczymy czy pomoze

Rozne cisnienie w obu rekach
Nootropil a terapia jąkania i zaburzeń mowy
Co na ostry bol gardla???
adrenalina i encorton
podejście holistyczne, gdzie ?