ruszający się ząb...

21. Data: 2007-02-20 21:36:32

Temat: Re: ruszający się ząb...
Od: "Uchatka" <k...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:45db3b51$0$13178$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
> I bardzo czesto brzydko ciemnieje, co w przypadku przednich zebow jest
> wyraznie widoczne i szpecace. Generalnie - poki naprawde nie ma
> koniecznosci leczenia zeba kanalowo, lepiej tego nie robic. I kropka.
>
> pozdrawiam, shia
>Shia jesli uważasz ze zeby po leczeniu kanałowym sa mniej wartościowe to
>chyba pora zmienic stomatologa.Wiele zebów po leczeniu kanałowym wyglada
>lepiej niz gdyby tego leczenia zaniechać. nie mówiąc juz o szerokim
>spektrum mozliwosci odbudowy -poczynajac od wkładów, nakładów, koron na
>"wybajerzonych" pracach protetycznych skonczywszy : )
Uwierz - te tłumy pacjentów z uratowanymi zebami sa tego najlepszym efektem.
Pozdro,Uchatka

It has removed 1692 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

22. Data: 2007-02-23 17:24:48

Od: "marecki " <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciąg dalszy historii z zębem :) Nie zgodziłem się na leczenie kanałowe.
Zmieniłem stomatologa. Leczę się teraz u naprawdę dobrego specjalisty,
przynajmniej w odczuciu osób których zdanie cenię. Byłem w tym tygodniu dwa
razy na kontroli. Po obejrzeniu zdjęcia i zęba przez nowego dentystę
dowiedziałem się, że jeszcze nie ma żadnych podstaw do leczenia kanałowego i
na to zawsze będzie czas. Na razie ząb jest żywy, na testy chlorkiem reaguje
słabo ale to może być wina obrzęku, bo na zębie po takim urazie tworzy się coś
w rodzaju opuchlizny. Jeżeli ząb będzie się ruszał do wtorku to zostanie
usztywniony szyną, na razie lepiej z tym zaczekać bo faktycznie takie
usztywnienie powoduje, ze np. ząb już nie wróci na swoje stare miejsce sprzed
uderzenia. Czyli na razie czekam, a leczenie kanałowe to będzie już
ostateczność, nawet za kilka miesięcy. Jeśli okaże się, że ząb jest martwy.

To tyle, pozdrawiam
Marek

23. Data: 2007-02-23 18:08:51

Od: "Monika " <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.superdentysta.com.pl/index.php?site=pogot
owie

marecki <u...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> uderzenia. Czyli na razie czekam, a leczenie kanałowe to będzie już
> ostateczność, nawet za kilka miesięcy. Jeśli okaże się, że ząb jest martwy.

ginekolog w niedzielę w Krakowie?
Jak usunac najlepiej kamien nazebny ?
Artropathia psoriatica i Lupus Erythematodes
Problem z kurzajką
Powitanie