rutinoscorbin-odpowiednik

1. Data: 2003-11-13 16:30:59

Temat: rutinoscorbin-odpowiednik
Od: "Agnieszka" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie: czy istnieje odpowiednik rutinoscorbinu ale w plynie,kroplach
czy zawiesinie -aby nie w tabletkach. Moja córeczka (prawie 4 lata) ma -
szczególnie teraz gdy juz jest zimno pojawiajace sie na buzi kilka
delikatnych naczynek sa to wrecz wloski malutkie ale jak sie
przyjrzec -widoczne. Lekarka zaproponowala aby poprostu podac jej troche
rutinoskorbinu, ale moja córeczka nie lyka tabletek. Nasza lekarka
zaproponowala aby zwyczajnie tablete rozgniesc - no fajnie, nie ma problemu
tylko ze pani w aptece z kolei powiedziala, ze to nie ma sensu bo wówczas
"cos tam sie uwalnia" i w sumie nie bedzie skuteczne.
Moze jest inny preparat zawierajacy rutyne, a moze wiecej czegos powinno sie
znalezc w jej diecie?

Pozdrawiam,
Aga

2. Data: 2003-11-13 16:44:12

Temat: Re: rutinoscorbin-odpowiednik
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp0bjh$9gu$...@n...onet.pl,
Agnieszka <a...@e...com.pl>:

> Moze jest inny preparat zawierajacy rutyne, a moze wiecej czegos
> powinno sie znalezc w jej diecie?

Jest Rutovit C w proszku do rozpuszczania, ale ja bym osobiscie nie
przesadzal z podawaniem tego stale ogolnie z takiego powodu.

Zamiast tego do rozwazenia miejscowo krem z Vit. K hipoalergiczny produkcji
Pharmaceris (Irena Eris; "do cery z problemami naczynkowymi").

--
Robert

3. Data: 2003-11-13 16:45:22

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp0cdd$p9e$...@t...icpnet.pl,
Robert <u...@o...pl>:
> bp0bjh$9gu$...@n...onet.pl,

> Jest Rutovit C w proszku do rozpuszczania, ale ja bym osobiscie nie
> przesadzal z podawaniem tego stale ogolnie z takiego powodu.

Zapomnialem zaznaczyc, ze w tym jest tez Vit. C, nie znam takiego preparatu
z sama rutyna.

--
Robert

4. Data: 2003-11-13 20:09:52

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cerutin- dokładny odpowiednik rutinoscorbinu, ale dużo tańszy

5. Data: 2003-11-13 22:29:46

Od: f...@W...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> cerutin- dokładny odpowiednik rutinoscorbinu, ale dużo tańszy
>
> Rutokal C - tabletki musujące, ale nie wiem jaki jest smak otrzymanego
roztworu.

Tabaka
Obrzęk mózgu
uciazliwy problem
uciazliwy problem
oprysczka u mamy i noworodek 3-tygodniowy