ryba wędzona

1. Data: 2005-04-10 10:06:49

Temat: ryba wędzona
Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy ryba wędzona, która została nieopatrznie zamrożona, nadaje się jeszcze
do czegokolwiek?

--
Pozdrawiam z nadzieją na rybkę :)
Marta

1. Data: 2005-04-10 10:19:14

Temat: Re: ryba wędzona
Od: "toto.d." <t...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Czy ryba wędzona, która została nieopatrznie zamrożona, nadaje się jeszcze
> do czegokolwiek?

pod warunkiem, że nie będzie konsumowana w stanie zamrożonym.
tego to nawet nasza droga cherokee by nie zjadła podczas posiadu w La Scali

toto d.

1. Data: 2005-04-10 11:14:59

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toto.d." napisał

> pod warunkiem, że nie będzie konsumowana w stanie zamrożonym.

Ja raczej martwię się tym, czy po rozmrożeniu ona zachowa swój wygląd, czy
nie zrobi się z niej wodnista, niesmaczna papka - wędzona ryba ma dość
delikatną konsystencję, a mrożenie jeszcze bardziej uszkadza strukturę
mięsa.

Marta

1. Data: 2005-04-10 11:27:36

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Apr 2005 13:14:59 +0200, Waćpanna lub Waćpan *marta*, w
wiadomości news:<news:d3b23t$d93$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> nie zrobi się z niej wodnista, niesmaczna papka - wędzona ryba ma dość
> delikatną konsystencję, a mrożenie jeszcze bardziej uszkadza strukturę

Niesmaczna sądzę, że nie będzie, możę faktycznie troszkę się rozciapciać, to
przerobisz sobie na pastę do pieczywa, jak Ci się nie będzie estetycznie
podobać.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-10 15:35:31

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedzi :)

Marta

[niekoniecznie OT] Waldemarze, czemu Waldemar mi ciagle toto z KFa wyciaga?
olej a masło....
Torcik bezowy
Schabowy chrupki i miekki
budyn z ciasta jogurtowego