rzesy - problem - tik "strzembosza"

1. Data: 2003-06-25 16:31:57

Temat: rzesy - problem - tik "strzembosza"
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi.

Mam problem ktory nurtuje mnie juz ponad 11 lat. W 92-gim roku mialem 17 lat
i wtedy mialem jeszcze geste normalne rzesy. Potem zaczely mi one rosnac do
dolu tak ze zaslanialy mi widok przed oczami jak zaluzje wiec je skrocilem
cazkami do paznokci tak aby mi nie zaslanialy widoku. Po paru miesiacach
zaczely mi ostro wypadac do oka i znikaly gdzies w okolicach worka
spojowkowego. Denerwuja mnie jak mi wpadaja do oczu i draznia po czym
znikaja gdzies w oku.
Dodam ze nadal mam problem z tym ze rosna mi one zaslaniajac gorna czesc
obrazu ale sa rzadkie tak ze nie zaslaniaja tak mocno jak kiedys.
Nie pomagaja zalotki bo i tak po 10 minutach rzesy prostuja sie i ida do
dolu.
Zauwazylem ze znacznie mi sie poprawily jak zaczalem je wyrywac. tzn.
chwytam opuszkami palcow i ciagne z calej sily. Kilka rzes sie wyrywa ale
potem poprawila mi sie ich gestosc i juz same tak sie nie sypia.
Problem w tym ze sa one strasznie nierownomierne i istnieja duze przerwy
miedzy nimi.
Czy jest jakis sposob na nie. Dodam jeszcze ze mam dosyc duzy luk brwiowy
ale kiedys nie stanowil problemu.
Denerwujace sa potem nowo rosnace rzesy ktore kluja w dolna powieke.
Dodam jeszcze ze od lat mam nerwowy tik "Strzembosza" polegajacy na
zaciskaniu oczu w niektorych nerwowych sytuacjach a czasami bez powodu
(szczegolnie kiedy rzesy mnie kluja)
Ostatnio zauwazylem takze, ze dziczec zaczely mi brwii. W miejsce normalnie
ciemnych wyrastaja mi biale ale bardzo grube i dlugie jak szczecina ktore
wyrywam peseta ale to mocno boli. Po jakims czasie znowu wyrastaja mi biale
dlugie brwii i znowu je wyrywam bo zaczynaja mi nachodzic na pole widzenia.

Pomocy jest na to jakis sposob ?
dodam ze te rzesy wlasnie poteguja u mnie ten tik "strzembosza"

P.S.
jak kto nie wie co to tik "strzembosza" to niech spojrzy na takiego
profesora historii bodajze Tomasza Strzembosza.

2. Data: 2003-06-25 18:38:38

Temat: Re: rzesy - problem - tik "strzembosza"
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak kto nie wie co to tik "strzembosza" to niech spojrzy na takiego
> profesora historii bodajze Tomasza Strzembosza.

Mysle, ze powinienes sie udac do okulisty na dokladne zbadanie i podjecie
decyzji o czesciowe epilacji rzes kauterem ( przyzeganiem ), ewent. w inny
sposob. Trudno cokolwiek powiedziec nie widzac tego. Tak czy siak - okulista
zaprasza;-)

casus
spec. ch. oczu

3. Data: 2003-06-25 19:58:12

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze powinienes sie udac do okulisty na dokladne zbadanie i podjecie
> decyzji o czesciowe epilacji rzes kauterem ( przyzeganiem ), ewent. w inny

co to takiego ten kauter ? mi sie kojarzy z laserem

4. Data: 2003-06-25 20:56:42

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bdcuo4$5mu$...@i...gazeta.pl,
Doxent <d...@g...pl>:

> co to takiego ten kauter ? mi sie kojarzy z laserem

przyżegacz :)

--
Robert

5. Data: 2003-06-25 20:56:49

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to takiego ten kauter ? mi sie kojarzy z laserem

lopatologicznie to igla pod pradem - lekko sie nia dotyka wyjscia rzesy przy
skorze i niszczy sie cebulke - to lepszy wariant niz dawne przypalanie:-)
popytaj niektorych kobiet - da sie wytrzymac:-)

casus

USG
Zdjecie RTG - kopiowanie
Tomografia komputerowa kregoslupa?
alkoho - jak dlugol
Kryteria diagnostyczne McDonalda Sclerosis multiplex ???