rzodkiew

11. Data: 2015-06-19 19:57:03

Temat: Re: rzodkiew
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-19 17:03, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Zjadłem rzodkiewkę. Czuję jakieś pobudzenie.

Okres się zbliża.
Przeżyjesz.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

12. Data: 2015-06-19 21:24:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://delta.cbr.edu.pl/dlibra/doccontent?id=147&fro
m=&dirids=1&ver_id=1792&lp=1&QI=!C1E27C2AA55AFACDF3B
AC71B9B8A7D37-4
> Długo otwiera się, ale warto cierpliwie poczekać.
> O rzodkwi jest na s. 65/66, też ładnie.

To jest suuuper. A jak się nasiono rzodkwi pszetszyma 3 lata, to kaputa
wyrośnie, docztałam się.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

13. Data: 2015-06-19 21:59:18

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> http://delta.cbr.edu.pl/dlibra/doccontent?id=147&fro
m=&dirids=1&ver_id=1792&lp=1&QI=!C1E27C2AA55AFACDF3B
AC71B9B8A7D37-4
> Długo otwiera się, ale warto cierpliwie poczekać.

http://delta.cbr.edu.pl/Content/147/Zielnik94_DD.pdf
W ten sposób nieco sprawniej. I najlepiej od razu zapisać na dysku.

> O rzodkwi jest na s. 65/66, też ładnie.

Stokrotka jest dwie strony dalej -- Sokiem skrapiane oko pozbywa się bielma.

Losowo trafiłem na stronę 174, a tam:

Smutek patrz: Wesołość.

To dokładnie odpowiada mojemu podejściu do świata.

Jarek

PS
A w ogóle, to ja to kiedyś widziałem nie w pedeefie.

--
Był Witalis maści rudej,
Niezbyt gruby, niezbyt chudy,

14. Data: 2015-06-19 22:01:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Przemysław Ryk napisał:

> (ciach???)

> Też mi coś??? Ja przeczytałem zacytowanego posta Stokrotki (normalnie
> ma w scorefile "markread"). Wiesz jakie to jest pobudzenie? :D

Dopiero co mi wyjaśniono jakie.

Jarek

--
Przeżyj to sam, przeżyj to sam
Nie zamieniaj serca w twardy głaz

15. Data: 2015-06-19 23:25:06

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-18 23:30, Ikselka pisze:

> https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=QDiDVY3UG8qCiAbs
ioHoAQ&gws_rd=ssl#q=szatkownica+zelmer
> Polecam, jeśli masz maszynkę elektryczną Zelmer.

Mam taką samą, ale jak np. marchew "mielę", to ze 2 razy muszę maszynkę
rozkręcać, bo się zapycha.
Poza tym muszę kupić nową sprężynę, a teraz te sklepy z częściami
pokasowali i nie wiem gdzie to dokupić.

--
animka

16. Data: 2015-06-19 23:59:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2015 23:25:06 +0200, animka napisał(a):

ioHoAQ&gws_rd=ssl#q=szatkownica+zelmer

> Mam taką samą, ale jak np. marchew "mielę", to ze 2 razy muszę maszynkę
> rozkręcać, bo się zapycha.

Bo to trzeba podczas "kręcenia" sprytnie łopatką (miękką, żeby przypadkiem
się nie zablokowała) wygarniać wiórki marchwiane z tego kręcącego się bębna
trącego.

> Poza tym muszę kupić nową sprężynę, a teraz te sklepy z częściami
> pokasowali i nie wiem gdzie to dokupić.

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
=spr%C4%99%C5%BCyna+do+maszynki+do+mi%C4%99sa&bmatch
=seng-v6-sm-isqm-2-default-0615
:-)

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

17. Data: 2015-06-20 00:16:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 19:26, bbjk pisze:

> [...]
m=&dirids=1&ver_id=1792&lp=1&QI=!C1E27C2AA55AFACDF3B
AC71B9B8A7D37-4

> Długo otwiera się, ale warto cierpliwie poczekać.

Istne skarby!

Warto zaopatrzyć się w pasternak - "kto nasienie naczczo z winem spożywa
temu tego dnia jadowite bestye szkodzić nie będą."

Ewa

18. Data: 2015-06-20 01:00:12

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]
>
> Warto zaopatrzyć się w pasternak - "kto nasienie naczczo z winem spożywa
> temu tego dnia jadowite bestye szkodzić nie będą."

Bób -- Mózgowi jest niedobry, dziwne sny nań przywodząc.

Dobranoc Państwu,
-- Jarek

--
W zwierciadle wyglądam bardzo źle
Ręka drży pióro z niej leci mi

19. Data: 2015-06-20 06:45:50

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 o 00:16, FEniks pisze:

> Warto zaopatrzyć się w pasternak - "kto nasienie naczczo z winem spożywa
> temu tego dnia jadowite bestye szkodzić nie będą."

Uważać na kapustę.

Kapusta, brzoskiew ogrodna (Brassica oleracea)
Kapusta biała smrodliwe ciało czyni, kto ją często pożywa.
Ma nieprzyjaźń z winną macicą i nawzajem się niszczą.
Wzrok mdły i ciemny czyni, przeto uczeni mają się strzec jej używania.
Woda, w której była przeparzana, przeczyszcza, jeśli zaś wrzała, to
zastanawia.
Przed innymi potrawami użyta chroni od pijaństwa, a po nich użyta
rozpędza upicie.
Dzieci często jej używając szybko rosną.
Głąb surowo jedzony martwy płód wywodzi.
Żeby kapusty i ogrodowizny robactwo nie jadło zawieszać na płocie kobyli
łeb, albo zawiesić raka.

Przy okazji poznajemy nowe znaczenie słowa "zastanawiać".
--
B.

20. Data: 2015-06-20 06:53:23

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> http://delta.cbr.edu.pl/Content/147/Zielnik94_DD.pdf
> W ten sposób nieco sprawniej. I najlepiej od razu zapisać na dysku.

Dzięki!

> Smutek patrz: Wesołość.
>
> To dokładnie odpowiada mojemu podejściu do świata.

"Nadmiar smutku się śmieje, nadmiar radości płacze".

> PS
> A w ogóle, to ja to kiedyś widziałem nie w pedeefie.
O! reprint, czy oryginał?
--
B.

Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?
Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)
Grupę uważam za zamkniętą 3-|
Re: Śmietana 36%
Re: Śmietana 36%