rzodkiew

41. Data: 2015-06-21 12:48:03

Temat: Re: rzodkiew
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-21 12:21, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Wśród oprawców, czy w ogóle?

Wśród e-lit.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

42. Data: 2015-06-21 12:49:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-21 12:16, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> U nas nie pojawiły się znów, bo nie doznały zaniku. Jak stały, tak stoją.
> Bez ram, po prostu w kartoniku na półce.

Prowincja tak ma, że zaniki się pojawiają.

> Koniakiem.

Wiadoma rzecz, stoliczna.

43. Data: 2015-06-21 13:37:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Wśród e-lit.

Pospo-litych.

Jarek

--
Znano różne w świecie lisy:
Był więc lis Ancymon Łysy;

44. Data: 2015-06-21 22:01:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-21 o 12:48, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-21 12:21, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Wśród e-lit.

Kto się lubi, ten się czubi - też może być.

Ewa

45. Data: 2015-06-21 22:06:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-21 o 10:03, Qrczak pisze:

> A propos - w Biedronce znów się pojawiły jabłuszka kaparowe.

U nas w ciągłej sprzedaży.

A propos Biedronowych hitów, to polecam (już chyba nie pierwszy raz)
puszkowane ryby marki Minerva z Portugalii, szczególnie tuńczyka i
makrelę. Chyba nie ma lepszego tuńczyka w puszce obecnie na rynku,
zwłaszcza w takiej cenie.
Poza tym wino - Clos Montebuena Rioja, koniecznie rocznik 2009, choć z
moich okolicznych Biedronek wszystek już wy(ku)piłam. Rocznik 2010 już
nie jest tak dobry, choć zdatny do picia.

> Kopniakiem.

W qperek.

Ewa

46. Data: 2015-06-22 06:46:49

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-21 o 22:01, FEniks pisze:

> Kto się lubi, ten się czubi - też może być.

Hehe, mam inną teorię na ten konkretny temat.
--
B.

47. Data: 2015-06-22 10:56:31

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło się czyta kolegę z branży :)
W każdym większym mieście jest dziadek-intrologator
który robi cudowne rzeczy. Trzeba szukać introligatoni i rozmawiać z
najstarszym bezpośrednio.

48. Data: 2015-06-22 11:03:47

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

Podobno tutaj: http://www.intro.wroc.pl/
--
B.

49. Data: 2015-06-22 17:45:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-22 06:46, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Hehe, mam inną teorię na ten konkretny temat.

E-lity mają to do się, że są wyjątkowe.

50. Data: 2015-06-22 21:32:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-22 o 11:03, bbjk pisze:

> Podobno tutaj: http://www.intro.wroc.pl/

W ich ofercie nie widzę naprawy/odnawiania starych książek. I obawiam
się, że tak właśnie działają te wszystkie introligatornie obecnie. No
ale nic, jak będę kiedyś w okolicy, to zapytam.

Ewa

Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?
Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)
Grupę uważam za zamkniętą 3-|
Re: Śmietana 36%
Re: Śmietana 36%