rzucanie palenia

1. Data: 2002-09-28 19:51:49

Temat: rzucanie palenia
Od: "jac" <j...@i...pl [antispam]> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Mam pytanie odnosnie objawow towarzyszacych "rzucaniu palenia". Osoba pali
od ok 10lat srednio 10 - 15 papierosow dziennie.

Od 2 tyg. probuje rzucic palenie ale towarzysza temu lekkie sensacje tzn.
jest b. nerwowa, chudnie mimo prawidlowego odzywiania (tzn tak jak do tej
pory) + duzo slodyczy. Czy sa to normalne objawy towarzyszace rzucaniu
palenia? Jak dlugo to moze potrwac?

P.S. moze czekaja dodatkowe "niespodzianki"?

Pozdr,
Jac

2. Data: 2002-09-29 18:57:17

Temat: Re: rzucanie palenia
Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jac <j...@i...pl [antispam]> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:an518a$820$...@n...tpi.pl...
> [...]
> jest b. nerwowa, chudnie mimo prawidlowego odzywiania (tzn tak jak do tej
> pory) + duzo slodyczy. Czy sa to normalne objawy towarzyszace rzucaniu

Objawy, jezeli o takowych mowimy moga byc rozne.To wszystko zalezy od
czlowieka,jeden chudnie, drugi tyje.A wiec sa to normalne objawy. Nerwowy
jest prawie kazdy.(to minie),najlepiej znalezc sobie duzo zajec zeby nie
miec czasu.A najbardziej to zalezy jak dana osoba mocno pragnie rzucic
palenie.Jak chce to rzuci.Ja tez palilam 10 lat i juz 3 lata nie pale a moj
maz po 10 latach palenia nie pali 2 lata.A wiec mozna rzucic i mozna przezyc
te rozne objawy ,ktore towarzysza przy rzuceniu.Ja nie mialam akurat zadnych
objawow.

>Jak dlugo to moze potrwac?
Nie ma regulki, kazdy inaczej to przechodzi.Mysle ze po miesiacu wszystko
wroci w 100% do normy.
Powodzenia Fiona

3. Data: 2002-09-29 22:37:13

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> palenia? Jak dlugo to moze potrwac?
>
> P.S. moze czekaja dodatkowe "niespodzianki"?

O chudnieciu nie slyszalem, tylko o tyciu. Najlepiej skontaktowac sie z
lekarzem. Nagle rzucanie palenia jest wstrzasem dla organizmu, a wstrzasy nie
sa pozytywne. Dobra metoda jest rzucie gumy antynikotynowej, np. Nicorette.
Ja palilem 25 lat 30 papierosow dziennie i rzucilem palenie w jednej chwili,
ale zaczalem rzuc Nocorette, i nie pale 13 lat.
ret

4. Data: 2002-09-30 08:34:12

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jac" <j...@i...pl [antispam]> napisał w wiadomości
> [...]
> palenia? Jak dlugo to moze potrwac?
>
> P.S. moze czekaja dodatkowe "niespodzianki"?

to jest odwyk, wiec moze byc duzo "objawow ubocznych".
Najgorszy jest zawsze pierwszy tydzien: bole glowy, rozdraznienie, brak
koncentracji,
bole miesni, oczyszczanie skory, jezyk, itp.

Podobno po 6 mies. organizm jest juz po tym pierwszym najwazniejszym odwyku
i jest jako tako oczyszczony.
Ale z tego co czytalam pluca oczyszczaja sie troche dluzej.
Nie pamietam dokladnie ile, moze lekarze sie wypowiadza.

pozdrawiam
magda
niepalaca od 10 dni:))))

5. Data: 2002-09-30 14:01:52

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jac" <j...@i...pl [antispam]> napisał w wiadomości

paleniu paczki dziennie przez 4 lata.
Do tej pory jestem nerwowa, ale przeszly mi juz bole miesniowe. Troche
zaburzyla sie przemiana materii. Mysle ze latwiej mi sie to znosi, przy
TABEX-sa to tabletki, ktore pomagaja przejsc przez poczatki rzucania
palenia. Gumy nicorette kiedys chcialam rzuc, ale automatycznie po nich
robilo mi sie niedobrze.
Mam nadzieje ze tym razem uda mi sie;)

skóra głowy - problem
odstające uszy
Kupie ksiazke do anatomii ( suwornikow czy cos ) 1 rok medycyny !! PILNE !!
Skóra głowy
Testy na medycynę