rzucić palenie?

11. Data: 2006-01-10 19:39:05

Temat: Re: rzucić palenie?
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 10 Jan 2006 07:20:05 +0100, *Mała Mi*
<news:dpvjnc$q8j$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Może, tylko że w pierwszej fazie rzucania palenia
> na ogół lepiej jej unikać. Podobnie jak kilku
> innych rzeczy, które dotychczas kojarzyły się
> z paleniem. A połączenie kawa + papieros
> jest dla większości palących aż nadto oczywiste.

A ja z kawą+papieros nie mam skojarzeń, tylko komputer+papierosy.

--
Kaja

12. Data: 2006-01-10 19:45:20

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 10 Jan 2006 10:06:44 +0100, *Iwona_s*
<news:dpvtcl$7cv$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

> Znalazlam chwile czasu, wiec...

> ...moze wyraze sie inaczej;) -
> Lepiej pic roznorakie herbaty (tyle ich mamy na rynku), nie tylko czarna
> ) - chociaz ta tez ma swoje zalety, ale nie mocna (!), a taka pije maz
> Anny.

Tylko, że te wszystkie inne herbaty są takie wstrętne, że nie daje się tego
pić. Próbowałam już pić zieloną, ale zaczęło mną wstrząsać ze wstrętu.
Na ogół piję tylko Liptona albo Sagę. Do śniadania i kolacji jak najbardziej
(oczywiście często dodatkowo kakao, czy capuccino).

> Godna uwagi jest herbata czerwona i zielona - normalizuja cisnienie (maz
> Anny It ma problem z cisnieniem), jak rowniez pomocne sa w trawienu/nadwadze
> (w razie jesli maz Anny zacznie za duzo podjadac podczas walki z nalogiem).
> Reszta w linkach:

> http://www.poradnikzdrowie.pl/19_397.htm
> http://www.republika.pl/omihal/opisherbat.html
> http://www.resmedica.pl/zdart129911.html
> http://www.resmedica.pl/zdart10999.html
> http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/2242

Sama herbata niestety nic tu nie pomoże :-(

--
Kaja

13. Data: 2006-01-10 20:00:35

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 10 Jan 2006 10:06:44 +0100, *Iwona_s*
<news:dpvtcl$7cv$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

> http://www.poradnikzdrowie.pl/19_397.htm

Trzeba będzie spróbować tej herbatki:
Yerba Mate
----------
wytwarza się ją z liści ostrokrzewu paragwajskiego. Napar jest
zielonobrązowy, cierpki i aromatyczny. Zawiera m.in. kofeinę, dzięki czemu
zwalcza senność i zmęczenie. A spore ilości witamin A i C wzmacniają
organizm. Działa moczopędnie i hamuje apetyt, pomaga więc przy odchudzaniu.
Występuje w odmianach Green i Brown (liście są suszone w dymie z ogniska i
dają bardziej cierpki smak i wyraźniejszy aromat).Sposób parzenia: łyżeczkę
suszu zalewamy kilkoma łyżkami zimnej wody, którą po chwili odlewamy. Listki
zalewamy gorącą wodą (nie wrzątkiem!) i po 5 minutach napój jest gotowy.
Liście możemy zaparzać ponownie 3-4 razy.

Czy znasz może jakieś dobre, oryginalne, nadające się do picia herbaty
czerwone(nazwy)? ( bo zielona jednak mi nie smakuje). Oczywiście sprzedawane
w polskich sklepach.
Kiedyś pijałam czasami herbatę białą, jaśminową. Raz na dzień, to można się
takiej herbaty napić, ale jak ktoś pije herbatę często, to już nie.

--
Kaja

14. Data: 2006-01-10 23:12:06

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja"

> Trzeba będzie spróbować tej herbatki:
> Yerba Mate

Znam ze slyszenia i przymierzam sie do niej, ale ponoc droga(?) .

> [...]
> się
> takiej herbaty napić, ale jak ktoś pije herbatę często, to już nie.

Herbata czerwona Pu-Erh z lisciem ginkgo biloba Bio-Active Gingko, smak
niezwykle delikatny/lagodny - ogolnie bardzo smaczna.
Zielona z jasminem jest bardzo dobra(nie pamietam nazwy, ale kupuj te lepsze
marki).Tych herbat oczywiscie sie nie dosladza i zaparza wg zalecen. I
najwazniejsze, tylko lisciaste, nie w torebkach ex.
Ja moge pic je w duzych ilosciach. Jesli zwykla czarna to wole z naturalna
cytryna bez cukru.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

15. Data: 2006-01-10 23:14:18

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja"

> A ja z kawą+papieros nie mam skojarzeń, tylko komputer+papierosy.

To moze sie skusisz na rzucenie palenia? Nic nie tracisz, wrecz wiele
zyskasz:)

16. Data: 2006-01-11 17:33:27

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 11 Jan 2006 00:12:06 +0100, *Iwona_s*
<news:dq1eub$in8$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

> Herbata czerwona Pu-Erh z lisciem ginkgo biloba Bio-Active Gingko, smak
> niezwykle delikatny/lagodny - ogolnie bardzo smaczna.

Ok, dzięki.

> [...]
> najwazniejsze, tylko lisciaste, nie w torebkach ex.
> Ja moge pic je w duzych ilosciach. Jesli zwykla czarna to wole z naturalna

Ja wolę bez cytryny z 1 łyżeczką cukru :-)

--
Kaja

17. Data: 2006-01-11 17:34:22

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 11 Jan 2006 00:14:18 +0100, *Iwona_s*
<news:dq1f2g$ip4$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

> To moze sie skusisz na rzucenie palenia? Nic nie tracisz, wrecz wiele
> zyskasz:)

Codziennie się kuszę i nic z tego :-(

--
Kaja

18. Data: 2006-01-11 18:29:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja"

> Codziennie się kuszę i nic z tego :-(

Znaczy sie, ze chcesz rzucic, to juz cos :) To po prostu rzuc to cholerstwo
z dnia na dzien ;)
Iwona
//Kto nie chce-szuka powodu, kto chce-szuka sposobu//

19. Data: 2006-01-11 21:55:04

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 11 Jan 2006 19:29:51 +0100, *Iwona_s*
<news:dq3int$4vm$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

> Znaczy sie, ze chcesz rzucic, to juz cos :) To po prostu rzuc to cholerstwo
> z dnia na dzien ;)

Raz pół dnia, tj do jakiejś 16-stej nie zapaliłam. Potem już nie wytrzymałam
i poszłam do kiosku kupić. Zaraz zapaliłam i normalnie we łbie mi się
zakręciło. Poszłam więc sobie posiedzieć w aptece na krzesełku, bo tam
bezpiecznie w razie czego :-)
Oczywiście dalej palę. To cholerstwo jest jak narkotyk - we krwi.

--
Kaja

20. Data: 2006-01-11 22:30:56

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja"

> Raz pół dnia, tj do jakiejś 16-stej nie zapaliłam.

A juz pol kroczku do przodu zrobilas :)

>Potem już nie wytrzymałam i poszłam do kiosku kupić.
>Zaraz zapaliłam

A teraz 10 do tylu :(

>i normalnie we łbie mi się zakręciło.

Czyli chyba normalna reakcja organizmu. Przyjemne uczucie to z pewnoscia nie
bylo.

> Oczywiście dalej palę. To cholerstwo jest jak narkotyk - we krwi.

Ano jest ;) dlatego trzeba troche wiekszej motywacji i ... przeczytaj co
napisalam wyzej w odp. dla Anny It.

Iwona, niepalaca od 17 lat. Moc to chciec, chciec to moc.
//Kto nie chce-szuka powodu, kto chce-szuka sposobu//

Cisnienie?
Syndaktylia palców
Jestem po wizycie u okulisty
nerwica - psycholog/psychiatra Kraków