salatka coleslaw

1. Data: 2001-06-03 20:29:21

Temat: salatka coleslaw
Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jako ze zbliza sie lato i upalne dni z pwnoscia kazdy by chcial zjesc pyszna
salatke
mimo ze pochodzi z kfc :))
8 kubków mocno i dokladnie poszatkowanej kapusty
1/4 kubka poszatkowanej marchewki
2 lyzki zmiksowanej cebulki
1/3 kubka granulowanego cukru (ja uzywam slodzika) ale niekoniecznie
pozatym co slodzik to historia wiec czasem warto polegac na cukrze
1/2 lyzki soli
1/8 lyzki pieprzu zmielonego
1/4 kubka mleka
1/2 kubka majonezu
1/4 kubka buttermilk ja uwazam to za smietane ale jak sie myle to niech ktos
da znac
1 1/2 lyzki bialego vinegret (ja kupuje gotowy ale prosil bym o przepis to
byla by salatka tansza :)
2 1/2 lyzki soku z cytryny

1. Kapusta i marchewka musi byc drobno pokrojona (sos latwiej przejdzie i
salatka bedzie szybciej gotowa)
2. Najpier trzeba przyządzić sos miksujac cukier,sól,pieprz, mleko, majonez,
smietane, vinegret, i sok z cytryny,
w duzym naczyniu az wszystkie skladniki sie połączą (w szczególnosci
cukier sie rozpusci)
3. Dodac kapuste, marchewke, cebule i wymieszac
4. Przykryć i zostawic w lodowce na minimum 2 godziny

Smacznego

przyokazji przetlumaczone z www.topsecretrecipes.com

1. Data: 2001-06-03 21:04:43

Temat: Re: salatka coleslaw
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>1/4 kubka buttermilk ja uwazam to za smietane ale jak sie myle to niech ktos
>da znac

Buttermilk to maslanka.Pyszna jest suroweczka z KFC.Dla mnie najlepsza rzecz
jaka tam maja.
Dotka

Jak przyrzadzic szpiak?
Odszedł Wielki Kucharz BB