sałatka z fetą i co dalej?

1. Data: 2007-01-13 12:50:13

Temat: sałatka z fetą i co dalej?
Od: "basia" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio usłyszałam przepis na sałatkę z fetą, brokułami i prażonymi
płatkami migdałowymi. o należało ze bą wymieszać a następnie i ....właśnie
dalej nie słyszałam bo dziecko zaczęło mi płakać . iem że należało coś
zrobić z czosnkiem. oże ktoś z was słyszał?

2. Data: 2007-01-13 22:53:06

Temat: Re: sałatka z fetą i co dalej?
Od: "LadyP1022" <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:eobk42$c8m$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): basia z adresu <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wymieszać a następnie i ....właśnie dalej nie słyszałam
> bo dziecko zaczęło mi płakać . iem że należało coś zrobić

Witaj,
ja wciskałam kilka ząbków czosnku do małego opakowania jogurtu
naturalnego, dodawałam pieprz i odrobinę soli i polewałam tym sałatkę :)
Smacznego.

LadyP

3. Data: 2007-01-14 08:12:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dalej nie słyszałam bo dziecko zaczęło mi płakać . iem że należało coś
> zrobić z czosnkiem. oże ktoś z was słyszał?

Uprażyć czosnek (też pokrojony na płatki) razem z migdałami na oleju. Polać
tym sałatkę.

Qra, lepiej późno niż wcale

4. Data: 2007-01-14 11:40:36

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ....właśnie dalej nie słyszałam bo dziecko zaczęło mi płakać . iem że
> należało coś zrobić z czosnkiem. oże ktoś z was słyszał?

Coś zbliżonego
http://kuchnia.gazeta.pl/kuchnia/2,54041,,,,-2316973
,P_KOBIETA_PRZEPISY.html

--
Nika
Pisz tutaj

5. Data: 2007-01-15 11:21:35

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2007-01-15 11:26:02

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):
> [...]
> dalej nie słyszałam bo dziecko zaczęło mi płakać . iem że należało coś

zrobić z czosnkiem. oże ktoś z was słyszał?
Sałatka jest pyszna.2 ząbki czosnku należy przecisnąć przez
praskę i wymieszać z majonezem i jogurtem, a migdały leciutko
uprażyć na suchej patelni i posypac po wierzchu już wymieszanej
sałatki.Nie dodawać soli bo feta jest i tak słona.

7. Data: 2007-01-15 11:27:41

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):
> [...]
uprażyć na suchej patelni i posypac po wierzchu już wymieszanej
sałatki.Nie dodawać soli bo feta jest i tak słona.

robot u Pascala
ryby,folia aluminiowa - jak?
ZAGADKA
Jak nalezy obslugiwac maszynke do ravioli VASA
Co na obiad i kolację?