sałatka z kapusty - prośba o przepis

1. Data: 2003-07-08 21:30:08

Temat: sałatka z kapusty - prośba o przepis
Od: "sumoo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów - z uwagi na to, że lubię dobrze zjeść, zapewne
stanę się od dziś stałym bywalcem tej grupy!

Mam wielką prośbę - otóż w chińskich restauracjach podaje się taką pyszna
sałatkę z kapusty posypaną orzeszkami ziemnymi. Bardzo proszę o przepis na
nią

Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Tomek

1. Data: 2003-07-09 21:37:29

Temat: Re: sałatka z kapusty - prośba o przepis
Od: "Gall," <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sumoo" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sałatkę z kapusty posypaną orzeszkami ziemnymi. Bardzo proszę o przepis na

Jest to bardzo prosty przepis. Najpierw przygotuj sobie sos do tej sałatki.
nie wiem jakie dokładnie sa skladniki na jedna porcje, ale w większych
ilościach wygłąda to tak: 1kg cukru, 1l octu, 3łyzki soli, i sambal lub
chili do smaku,
w zaleznosci od tego czy chcesz bardzo pikantne czy mniej i oczywiscie
czosnek
przecisniety przez prase. Im dłuzej sos będzie stał tym lepsza bedzie
sałatka.
nastepnie kapuste nalezy poszatkowac, marchew zetrzec na tarce z grubymi
oczkami posolic dokladnie wygniesc, potem wypłukac w wodzie i wycisnac.
polac sosem i sałatka gotowa. Zapomniałam o orzeszkach , nalezy je zmielic.
Dopiero wtedy sałatka jest gotowa.
Ten sos mozesz wykorzystac do sałatki z kiełkow . Wystarczy je wymieszac z
sosem.

Pracująca przez dwa lata w A'dong i Lane Xang :)

Patrycja,

pomocne przy problemie z przypiekaniem ciast
Pischinger
proszę o radę
Dakłas...
pasty z jajek