sałatka z tuńczyka

1. Data: 2002-03-13 12:40:46

Temat: sałatka z tuńczyka
Od: "Karina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba moja ulubiona sałatka, być może ktoś ten przepis juz podawał:

puszka tuńczyka w sosie własnym (nie rozdziabany, tylko w ładnych
kawałkach),
ugotowany ryż,
ananas z puszki,
kukurydza,
majonez rozmieszany ze śmietaną,
sól, pieprz

1. Data: 2002-03-13 13:13:12

Temat: Re: sałatka z tuńczyka
Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> puszka tuńczyka w sosie własnym (nie rozdziabany, tylko w ładnych
> [...]
to naprawde smakuje? Ryba z ananasem? Sorry, za niedowiarstwo, ale nigdy
jeszcze tak nie laczylam. Przekonaj mnie, ze warto. Pozdrawiam.
Mapet

1. Data: 2002-03-13 13:18:06

Od: "Karina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to naprawde smakuje? Ryba z ananasem? Sorry, za niedowiarstwo, ale nigdy
> jeszcze tak nie laczylam. Przekonaj mnie, ze warto. Pozdrawiam.
> Mapet

Ja generalnie nie przepadam za mięsem z owocami, a ta sałatka mi smakuje.
Tylko warunek - nierozdziabany tuńczyk w sosie własnym, taki w ładnym
kawałku i tylko 1 puszka na 2 woreczki ryżu (po 100g), ananasa tez raczej
nie cała pucha, pół wystarczy w zupełności. I naprawdę nie śmierdzi rybą:)

1. Data: 2002-03-13 14:08:37

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet" <m...@p...onet.pl>

> to naprawde smakuje? Ryba z ananasem? Sorry, za niedowiarstwo, ale nigdy
> jeszcze tak nie laczylam. Przekonaj mnie, ze warto. Pozdrawiam.

Smakuje, smakuje. A gdyby jeszcze dosypać do tego troszkę curry,
to już w ogóle będzie pycha. I w ogóle tuńczyk to dla mnie taka nietypowa
ryba, bo mało czuć ją rybą ;) Spróbuj sobie wyobrazić podobną sałatkę ze
śledziem albo z wędzoną makrelą, nie bardzo, prawda? Ale z tuńczykiem,
i owszem :)

Pozdrawiam,

Evva

SAŁATKA ŚLEDZIOWA