sama nie wiem jaki temat

11. Data: 2002-03-08 23:53:40

Temat: Re: sama nie wiem jaki temat
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety napisał(a):

> Witam;
> pisze, bo ......nie wiem w zasadzie dlaczego, chyba dlatego, ze subskrybujac
> ta grupe znajde tutaj jakies oparcie psychiczne, moralne z powodu mojej
> corki. Niestety widze, ze tutaj mozna znalezc oparcie jak sie jest ON (nie
> piszcie zaraz odp, ze to nieprawda, bo to tylko moja opinia) lub jak sie ma
> opinie zgodne z ON.

Ale chodzi o wsparcie czy przytaknięcie na twoje poglądy, bo to są dwie różne rzeczy.
A że tknęłaś tematu, który już krążył po grupie i wywołałaś eksplozję. Była to
przysłowiowa iskra w beczce z prochem.

> Dzisiaj mam dosc wszystkieog i jestem agresywnie nastawiona do swiata i
> posty Roberta Szymczaka przekonaly mnie, ze taka osoba jak ja nie ma co
> tutaj szukac. W mysl zasady jak nie masz dzieci nie pisz na soc.dzieci.
> Przynajmniej ja tak odczulam to co pisal Robert. Nic wiecej nie pisze bo
> znowu sie burza rozpeta i bedzie mi przykro, ze jestem taka plytka, pusta i
> bezwartosciowa, przedewszystkim w waszych oczach-ON.

Magdo - cały wątek dotyczył jednego tematu - tematu na który wielu z nas ma inne
poglądy,
niestety "gdzie drwa rąbią tam wióry lecą".

Oj tutaj nie takie dyskusje były i badziej "krwawe" argumenty leciały, ale to chyba
nie jest
argument aby się wycofać. Nie można się poddawać !!!!!

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

12. Data: 2002-03-09 10:48:59

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> A mówiłem Ci że ten moderator się nie sprawdzi :))))

Chyba pranie mózgu było nieskuteczne i moderator zmienił front :-)))

Robert

13. Data: 2002-03-09 12:12:16

Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
różne rzeczy.
> A że tknęłaś tematu, który już krążył po grupie i wywołałaś eksplozję.
Błąd, nie krążył. To, co Magda napisała dotyczyło rozważań NeoN-a nt. co
będzie za 5-10-15 lat....

> Magdo - cały wątek dotyczył jednego tematu - tematu na który wielu z nas
ma inne poglądy,
> niestety "gdzie drwa rąbią tam wióry lecą".
Tematu, który sama niepotrzebnie zaczęła. Może rzeczywiście jej błąd polagł
na tym, że nie umie się wysłowić.

> Oj tutaj nie takie dyskusje były i badziej "krwawe" argumenty leciały, ale
to chyba nie jest
> argument aby się wycofać. Nie można się poddawać !!!!!
To prawda nie można... To nie był atak na osobę Magdy ..

Pozdrawiam

Katarzyna G.

14. Data: 2002-03-10 10:36:57

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna G." napisał(a):

> To prawda nie można... To nie był atak na osobę Magdy ..

Oczywiście że nie.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

15. Data: 2002-03-10 10:41:52

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> Chyba pranie mózgu było nieskuteczne i moderator zmienił front :-)))

Chyba tak ;-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.