samochody (xxx)-dość pilne

1. Data: 2005-01-02 19:30:04

Temat: samochody (xxx)-dość pilne
Od: "Kastet" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w Nowym Roku - mam nadzieje dla Wielu z Nas lepszym :o/

Poszukuję wzorów, schematów z samochodami - takimi nowszymi, sportowymi
modelami. Są w necie ale tylko znalazłam starsze modele - a to nie to....
A, i mam jeszcze takie trzy sportowe, Peugeot-a, Subaru i Lancera - to za te
dziękuję.

Jak jakieś są w Waszych archiwach to bardzo proszę o nie na priva,
k...@o...pl
Z góry dziękuję bardzo!

pozdrawiam,
Beatka

1. Data: 2005-01-04 07:05:33

Temat: Re: samochody (xxx)-dość pilne
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kastet wrote:
> [...]
> dziękuję.
>
> Jak jakieś są w Waszych archiwach to bardzo proszę o nie na priva,

///////////////////////////////
Tu znajdzi4sz Ferrari

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=7549&ob
=0