sanatorium Jesienna Rezydencja Nałęczów

1. Data: 2009-11-07 16:26:11

Temat: sanatorium Jesienna Rezydencja Nałęczów
Od: "Junga" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam skierowanie do sanatorium Jesienna Rezydencja w Nałęczowie. Czy ktoś był
na skierowanie NFZ. Jakie warunki pobytowe. Interesują mnie wszelkie opinie
na ten temat.

EZ

2. Data: 2009-11-07 18:16:12

Temat: Re: sanatorium Jesienna Rezydencja Nałęczów
Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam skierowanie do sanatorium Jesienna Rezydencja w Nałęczowie. Czy ktoś
> był na skierowanie NFZ. Jakie warunki pobytowe. Interesują mnie wszelkie
> opinie na ten temat.

Warunki dobre, jak gdzie indziej. Stołówka po drugiej stronie ulicy, zabiegi
na miejscu, po drugiej stronie ulicy i na mieście. Wygląd zewnętrzny to
sprawa gustu, ma nawet specjalne określenie. Był budowany początkowo na dom,
jak sama nazwa wskazuje, starców, ale ostatecznie stał się obiektem
sanatoryjnym.

3. Data: 2009-11-08 09:00:29

Od: "Junga" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warunki dobre, jak gdzie indziej. Stołówka po drugiej stronie ulicy,
> zabiegi na miejscu, po drugiej stronie ulicy i na mieście.

Dzięki.
Ile osób w pokoju?

4. Data: 2009-11-09 23:14:39

Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile osób w pokoju?
2, 4

Re: Komórki rakowe zjedzą same siebie. Dzięki curry
Dynamiczne remodelowanie naczyń w odpowiedzi na potrzeby tkankowe.
Komórki rakowe zjedzą same siebie. Dzięki curry
Problem z nadmiernym wypadaniem włosów...
Grupa krwi a grypa