sardynki

1. Data: 2004-02-24 10:07:07

Temat: sardynki
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spozyłam na sniadanko z nieskrywaną przyjemnością kanapki z pastą z
sarsynek z puszki, w oleju. Teraz, syta i zadowolona, dumam nad tym do
czego jeszcze można użyć rzeczonych rybek. Robię z nich pasty lub uzywam
do grzanek wg przepisu mojego taty. Dzo czego jeszcze mogę je dodać?

--
pzdr
tapta

1. Data: 2004-02-24 10:11:00

Temat: Re: sardynki
Od: "Peter" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pochwal sie co dodajesz do takiej pasty?
P.

1. Data: 2004-02-24 10:22:25

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Peter napisał:

> Pochwal sie co dodajesz do takiej pasty?
> P.

Najczęściej tylko drobno posiekaną cebulkę, sól i pieprz. Ale raz
dodałam też groszek i marchewkę. Przy tych pastach ograniczeniem jest
tylko wyobraźnia.

--
pzdr
tapta

1. Data: 2004-03-04 15:07:24

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

tapta <t...@W...pl> skribis:

>Spozyłam na sniadanko z nieskrywaną przyjemnością kanapki z pastą z
>sarsynek z puszki, w oleju. Teraz, syta i zadowolona, dumam nad tym do
>czego jeszcze można użyć rzeczonych rybek.

Dodaj ser i zrob sobie inna paste.

Pozdrawiam, Leh.
--
)} Rozne fajne bezplatne e-booki: http://www.arystoteles.pl (na dole po prawej)