sasiedzi...

71. Data: 2004-08-24 15:37:27

Temat: Re: sasiedzi...[OT]
Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
news:cgfnb7$fug$1@news.onet.pl...
> Alez ja sie nie dziwie - w tej grupie rzadko ktos sie wychyla (i rzadko
> cos ciekawego sie dzieje).

A bo tu tylko takie nudne ludzkie tragedie i kłopoty...

Margola

72. Data: 2004-08-24 15:37:40

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> A co bedzie gdy jakaś Mądrala napiszę,

Nic nie bedzie. A co ma byc ? Kazdy ma prawo do swojego zdania.

> Myślisz że tak łatwo można rozróznic złych od dobrych pasażerów ?

Nie. Mysle, ze samotna kobieta nie powinna siadac sama w przedziale w
nocnym pociagu. Nawet policja tak radzi.

> Wiesz ile razy słyszałaś o tym że dla zgrywy (dla uczczenia urodzin) ktoś
> zabija kogoś w pociagu ?

O zabijaniu dla zgrywy bylo w polskich mediach juz nie raz glosno.

Dunia
--
If a fish is the movement of water embodied, given shape, then cat is a
diagram and pattern of subtle air.

73. Data: 2004-08-24 20:19:52

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> I owszem - nie mam amibcji "ratowania" doroslych kobiet, ktore w
> demokratycznym kraju pozwalaja lac sie po pysku... Uwazam, ze sa
> "istnienia" duzo bardziej warte mojej
> uwagi.

Równie dobrze mógłbym napisać: Nie mam 'ambicji' ratowania dorosłych
czworonogów, które w demokratycznym kraju pozwalają się gryźć mojemu
(amstaff :>).
Uważam, że są istnienia dużo bardzoej warte mojej uwagi - bardziej na
ochronę zasługują kolibry i tygrysy bengalskie, zatem całe swoje życie
poświęce ochronie z własnej strony tych dwóch gatunków.

A żeby nie pokazywać jakichś eksponatów wystawowych (które dopiero są
chodzącymi testosteronami) na dowód, że psina sobie radzi... ten
osobisty egzemplarz jest tu:
http://glinki.com/?l=svb6my
http://glinki.com/?l=mkxm8v
http://glinki.com/?l=z4tqpi

--
Z cyklu 'Sławni ludzie powiedzieli':
"Ups!" (c) Albert Einstein

74. Data: 2004-08-24 20:24:26

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Nastepna demagozka z Bozej laski, jak juz pisalam, ani mnie to wzrusza,
> ani obraza.

Słowa Margoli to zwykła interpretacja tego, co napisałaś wcześniej.

Czy w Niemczech wieje może znad Skandynawii (zwłaszcza znad co
poniektórych obszarów)? :P
Do łudzącej imitacji brakuje tylko 'gołębicy' w ręku.

--
Z cyklu 'Sławni ludzie powiedzieli':
"O ku*wa!" (c) W. Shakespeare

75. Data: 2004-08-24 20:28:47

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

[MOLDunia mode ON]

> Wiesz kiedy czyta sie takie rzeczy chciałoby sie zapytac co Ty byś zrobiła
> na jej miejscu ?

Wsiadłabym w samochód, który zapewnia większe bezpieczeństwo.

> Przecież to nie była mała dziwczyna tylko dorosła kobieta któa jechała na
> studia.

Dziećmi się jest przez całe życie.

> I miał ją pilnować przez 24 h ???

Nawet nie próbował.

> Czy sugerujesz że nikt nimi nie powinien jeżdzić? To co piszesz jest złe
> przez swoją absuradalność, sugerujesz że winna jest dziewczyna zamordowana
> przez dwóch degeneratów jej cała rodzina znajomi i chłopak.

Sama sobie jest winna. Można z nią było pracować od dziecka nad
odruchami.

> Twoje wypowiedzi potrwiedzają tylko sposób myślenia tych bezstii, przecież
> oni znaleźli sobie kogoś, kto byl gotowy na spotkanie z nimi bo przeciez
> kazdy wie ze w pociagach nocnych jest tak śmiertelnie niebezpiecznie.

To właśnie napisałam - sama jest sobie winna. Jak nie chcę się męczyć
w komunikacji publicznej stojąc w ciąży, to jadę swoim samochodem, na
który mnie stać.
I zakupy w hipermarketach też robię przed południem, a pociągami nie
jeździłam od czasu kolonii.

[MOLDunia mode OFF]

--
Z cyklu 'Walka o Usenet':
Nie pouczaj religera o jego religii! (c) Albert Jacher

76. Data: 2004-08-24 20:34:06

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> A żeby nie pokazywać jakichś eksponatów wystawowych (które dopiero są
> chodzącymi testosteronami) na dowód, że psina sobie radzi... ten
> [...]

Ale panisko... Jakbym mojego tak w fotelu rozpartego zobaczyła, to bym
pogoniła, że zgubiłby własny ogon w pędzie. Ale psiska pogratulować! =]

Pozdrawiam,
Karola

77. Data: 2004-08-24 20:36:20

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> A jakie to ma _praktyczne_ znaczenie ? Jak juz dostaniesz tym bejsbolem,
> to tak samo boli niezaleznie od tego, czyja to byla wina.
> Chyba chodzi przede wszystkim o to, zeby bezpiecznie przejsc przez zycie ?

Nie wszystkie kobiety uważają, że - jeśli już dochodzi do gwałtu - to
trzeba samej rozłożyć nogi i masować poślinionym palcem łechtaczkę "z
praktycznego względu", żeby nie bolało.

I tak samo niektórzy przechodzą przez życie z uniesioną głową, 'nie
schodzą z barykady' - mimo, że czasem ich kosztuje to 'praktycznie'
więcej.

Chodzi o zasady. I chyba o tym pisała Thuringwethil.

78. Data: 2004-08-24 20:37:48

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Ciekawe dlaczego spodziewałam się tych właśnie słów ;)

Bo jesteś demagożka i psycholożka z Bożej łaski, wiadomo :P

79. Data: 2004-08-24 20:39:25

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Hmmm... jakby to powiedziec: po fakcie "kazdy glupi" moze cos takiego
> napisac ;) Stac Cie na wiecej.

Post poprzedniczki składał się z czegoś więcej niż OT dygresji :]

P.S. "...Bo Cię lubię, Bronek"

--
"Ja jestem taka płodna, że normalnie wiatr zawieje
i ja zaskoczyć mogę ;-)" (c) Joanna Górska

80. Data: 2004-08-24 20:42:13

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gagatka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> a ja uważam że naskoczyliście na Dunie zupełnie niepotrzebnie, fakt faktem
> że to że mamy takich złych ludzi to jest nasza wina, to że są gwałciciele i
> mordercy i Ci co biją swoich współmałzonków w domowym zaciszu to nasza wina,
> ale nie dlatego że nie reagujemy tylko dlatego że reagujemy za późno, o
> wiele za późno

I właśnie usprawiedliwieniem takiej postawy (nie mój interes, ofiara
ma, o co się prosi(ła)) zajęła się Dunia.
Statystyki dowodzą, że właśnie wystawianiem sobie podobnych
usprawiedliwień sąsiedzi ofiar zatykali sobie oczy, uszy i usta.

--
Z cyklu 'Sławni ludzie powiedzieli':
"O Jezus Maria..." (c) R. Nixon

Żona chce się spotkać z byłym
dobrze czasem mieć chandrę...
Data chrztu
Renata Beger
[może OT] minimalne wynagrodzenie a późniejsza emerytura