schab z rękawa

1. Data: 2003-11-14 09:57:28

Temat: schab z rękawa
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić, zeby mały kawałek schabu (30 dkg) pieczony w foliowym rękawie nie
był suchy.
Napiszcie jak duży ma być ten rękaw, ile wody, tłuszczu, czy i kiedy rozciąć
rękaw. Już sama nie wiem, czego się przyczepić.

Ewa

1. Data: 2003-11-14 10:09:47

Temat: Re: schab z rękawa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
rozciąć
> rękaw. Już sama nie wiem, czego się przyczepić.

Jeśli to ma być na zimno, to wystudzić w zamkniętym rękawie, jeśli na ciepło
to rozciąć bezpośrednio przed podaniem.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-11-14 10:47:57

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie upiekłam schabik w rękawie foliowym, bez dodatku wody i tłuszczu
(tylko wytopiony ze schabu) . Rozciełam jakieś 10-15 min. przed końcem
pieczenia i teraz jest idealny. Lekko wilgotny w środku. Będzie jak znalazł
do chleba.

Szukam przepisu na polędwicę
Prosta, ładna kolacja
czy ktos juz zaczal "pierniczyc"??? :)