schizofrenia

1. Data: 2005-02-27 11:54:35

Temat: schizofrenia
Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam napady schizofreni przez kilka tyg non stop.Nie spie,mam okropnie wielki
bol.U lekarza dopiero bede za tydzien prosze mi doradzic co mam robic przez
ten czas aby przetrwac :(

2. Data: 2005-02-27 14:38:49

Temat: Re: schizofrenia
Od: "Iza" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a skad wiesz ze sa to napady schizofreni? czy lekarz zdiagnozowal u ciebie
te chorobe? czasami zdarza sie tak ze saburzenia lękowe są podobne do
zaburzeń schizofrenicznych, ja sama cierpię na zaburzenia lękowe i dostaję
na to xanax o przedluzonym działaniu, naprawdę pomaga. Na czym polega twój
ból? Może po prostu masz nerwice...
pozdrawiam
Iza

3. Data: 2005-02-27 16:36:05

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

nie mam napewno nerwicy,moze przez to ze mnie boli -bol bardzo uciazliwy
nigdy w zyciu takie cos nie mialem dopiero od 3 lat - ale to co teraz mam to
tragedia- :(
meczarnia psychiczna - czasami niewiadomo czemu sie tak mecze

4. Data: 2005-02-28 08:14:44

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aald" napisał ...

> Mam napady schizofreni przez kilka tyg non stop.Nie spie,mam okropnie
> wielki bol.U lekarza dopiero bede za tydzien prosze mi doradzic co mam
> robic przez ten czas aby przetrwac :(

Po pierwsze - przestać się diagnozować na własną rękę
(schizofrenia nie boli).
Po drugie - nie czekać z wizytą u lekarza. Jeżeli faktycznie
cierpisz, to nie będzie problemu, panie w rejestracji nie są -
wbrew pozorom - takie całkiem bezduszne.

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2005-02-28 16:28:19

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cierpisz, to nie będzie problemu, panie w rejestracji nie są -
> wbrew pozorom - takie całkiem bezduszne.

Wiem,ciezko powiedziec co moze mi byc.

6. Data: 2005-02-28 16:51:28

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Mam napady schizofreni przez kilka tyg non stop.Nie spie,mam okropnie
> wielki bol.U lekarza dopiero bede za tydzien prosze mi doradzic co mam
> robic przez ten czas aby przetrwac :(
Narazie niewiem co mi moze byc :(
i tu jest problem.Nikt nic niewie ani psycholog ani ja :(

7. Data: 2005-02-28 19:47:22

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2005-03-01 16:26:13

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Narazie niewiem co mi moze byc :(
> i tu jest problem.Nikt nic niewie ani psycholog ani ja :(

To narazie moga byc objawy schizofreni.Mecza mnie te mysli na
okraglo.Czasami tak bardzo chodza po glowie ze czlowiek wariuje i umiera :(
Chodze do psychiatry.Ale narazie nic nie wiadomo :(

9. Data: 2005-03-01 20:56:47

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aald <d...@w...pll> napisał(a):

> Wiem,ciezko powiedziec co moze mi byc.

Amnie sie cos wydaje, ze masz cos ze 12 wiosenek i starasz sie czyms
zainteresowac grupe med. :)

10. Data: 2005-03-02 00:07:51

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aald <d...@w...pll> napisał(a):

> To narazie moga byc objawy schizofreni.Mecza mnie te mysli na
> okraglo.Czasami tak bardzo chodza po glowie ze czlowiek wariuje i umiera :(
> Chodze do psychiatry.Ale narazie nic nie wiadomo :(

Gorączka i rozwolnienie - co mi jest ?
Prosze o pilna pomoc -"diagnoza"
prawo farmaceutyczne, portale medyczne, dostep do informacji o lekach...
czy mozna sie zarazic kolejny raz...
Prosze o pomoc ...dziwna sprawa ..