seksualna mowa ciala faceta

1. Data: 2003-03-12 14:27:08

Temat: Re: seksualna mowa ciala faceta
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> oczywiście ze oczywiście ze to oczywsite
> tralalala, heheheh
>
> A Ty Tomek, skąd wiesz ze kobieta jest zainterosowana TOBĄ???

Ech.. to długa i piękna historia - pamiętasz/czytałaś moje opowiadanie o
"szczęce wypadniętej z zawiasów"? Jeżeli nie, to zaraz je odszukam i
przytoczę...
W każdym razie będę z Tobą szczery: jestem 'ofiarą rosół'... Kobieta która
ryzykuje i niesie Tomkowi pomoc jest albo 'szalona' albo zakochana...
(autopsja + behawioryzm) ..innej możliwości nie ma (nie, to nie to samo, już
tłumaczę dlaczego ).

OK, OK.. zapytasz pewnie jak rozpoznaję która jest 'szalona' a która
zakochana?
To proste, po prostu pytam:

- przepraszam, czy Pani się we mnie zakochała?

No i teraz łyczek Yerby i obserwacje (a raczej nadsłuchiwania:), jeżeli nic
nie odpowie, tylko się zdziwi i ucieknie, tzn., że Zakochana, ale jeżeli
zapyta:

- oszalałeś?

...no, to znaczy, że 'szalona'
;)))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-12 14:39:46

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> to musiałobyć bardzo dawno temu ..........

I owszem - nie jadam margaryny to i pamięć mam dobrą ;-)))

Qwax

1. Data: 2003-03-12 14:40:15

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie czytałam Twojego opowiadania o "wypadniętej szczęce"......
ale Twoja odpowiedź co najmniej mnie rozbawiła

:-)

Slw

1. Data: 2003-03-12 14:44:19

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> i żadnych tam takich w stylu "pociera się po nosie" albo "macha lewą nogą"
:)

Kohol, no i co sie czepiasz??? :)))
Wiesz co (instynktownie) robia kobiety kiedy facet im 'wpadnie w oko'? :D

Ech, te 'feministki' to takie w(yb)redne sa ze az pojecie ludzkie
przechodzi. ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-03-12 14:46:09

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

[ciach]

> wręcza pierścionek :D

:)))))))))))))))))))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-12 14:48:16

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

[ciach]

> Ech, te 'feministki' to takie w(yb)redne sa ze az pojecie ludzkie
> przechodzi. ;DDD

Amerykańskie Feministki (napisali w GW) same strzeliły sobie gola (z tym
oskarżaniem o molestowanie gdzie popadnie) i teraz na randki umawiają się
tylko w 'matrymonialnych mordowniach' ;))) + "Randka w ciemno" ;))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-12 14:58:08

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Nie, nie czytałam Twojego opowiadania o "wypadniętej szczęce"......
> ale Twoja odpowiedź co najmniej mnie rozbawiła
>
> :-)

OK - no to póki co Yerba mi nie szkodzi :)

Załączam opowiadanko (ad. "jak rozpoznaję, że kobieta mnie kocha" - nieeeee,
wróć, "co ma wspólnego ból szczęki z miłością"):

-------
To było tak: wracałem z warzywniaka, jabłko byłe ech.. (takie jak na
Przygodach Tomka Sojera - fonetycznie - chodzi o ten moment w którym Tomek
malował płot za jabłko, tzn. tak było na filmie a jabłko było mmmmm). ..
czerowniutkie ale trochę przybrudzone - po dłuższym zastanowieniu (a tak
czułem, że to się źle skończy) postanowiłem 'dziabnąć' :) No i stało się,
szczęka wypadła z zawiasów - bo to było nieprzeciętnie duże jabłucho.
Pierwsze co zrobiłem (tak naprawdę, to wpadłem w panikę - miałem może z 10
lat), to zacząłem usuwać jabłucho ze szczęki (już 'wypadniętej' z
zawiasów) - gdy jakoś to wygrzebałem... zamarłem - ujrzałem najładniejszą
Kobietkę w mojej Podstawówie (trochę się człowiek podkochiwał ;). Kiedy tak
stałem z tą rozdziawioną szczęką (na chodniku - między moją 'chałupką' a
warzywniakiem ;), podeszła do mnie zdecydowanym krokiem i wiecie co?
Wydedukowała co się stało - popatrzyła na to co wypłułem, trochę miałem
jeszcze w ręku - tzn. jakiś tam niby 'ogryzek' a ręką zasłaniałem
rozdziawioną szczękę (wglądało to na coś w stylu 'kopara mu opadła' itd. ale
nie było mi do śmiechu). Wracając do dziewczyny: wyjęła jakąś husteczkę,
wytarła mi rękę, drugą ręką odsunęła moją rękę - czyli odsłoniła moją
'rozwartą' szczękę - zrobiła coś szybkim ruchem i szok! Pomogło.. Sam już
nie pamiętam czy zatkało mnie z wrażenia, że tak 'sprawnie', czy dlatego, że
to właśnie Ona czy po prostu nie mogłem mówić, dlatego, że ta szczęka wciąż
mnie bolała... Człowiek uczy się całe życie - od tego dnia zrozumiałem co to
znaczy empatia w połączeniu ze śliczną Kobietką :) (duże jabłka kroję na
mniejsze kawałki :)).
-------

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-12 15:26:54

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co (instynktownie) robia kobiety kiedy facet im 'wpadnie w oko'? :D

No słucham :)

> Ech, te 'feministki' to takie w(yb)redne sa ze az pojecie ludzkie
> przechodzi. ;DDD

Ty wiesz co, jakiś czas temu co chwila doszukiwałeś się wszędzie aluzji do
mojego stanu, a teraz wszędzie mi "punktujesz" poglądy, cokolwiek bym nie
napisała....

Innymi słowy - wszystko Ci się kojarzy ;P

A dlaczegom wredna?

kohol :)
stara...

1. Data: 2003-03-12 15:38:56

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I owszem - nie jadam margaryny to i pamięć mam dobrą ;-)))

Pozdrawiam
Vicky

problem z atmosferą w pracy
EMIGRACYJNYM SZLAKIEM
tycztom na [forumadministratorow.pl ] ...
komórki a psyche
... May