senność

1. Data: 2008-10-30 14:15:38

Temat: senność
Od: "Koteczek31" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chcialam zapytać szanownych grupowiczów jaka moze byc przyczyna ciaglej
sennosc? Mezczyzna 50 lat nieco otyły ale pracujacy fizycznie i bedacy w
ruchu od pewnego czasu potrafi spac dzien i noc i zasypiac natychmiast w
kazdej poziomej pozycji zreszta na siedzaco tez. Przy czym "fantastycznie"
chrapie. Nie wyglada to jak regeneracja zmeczonego organizmu raczej jak cos
zwiastujacego chorobe. Pierwsza mysl cukier- badanie wykazalo w normie.
Licze na sugestie.
Antonia

2. Data: 2008-10-30 15:16:50

Temat: Re: senność
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-10-2008 o 15:15:38 Koteczek31 <k...@g...com> napisał(a):

> Chcialam zapytaae szanownych grupowiczów jaka moze byc przyczyna ciaglej
> sennosc?

OBPS, obturacyjny bezdech podczas snu:
http://www.bezdechsenny.pl/#

--
Pozdrawiam. Janusz.

3. Data: 2008-10-31 08:04:28

Od: "Koteczek31" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> OBPS, obturacyjny bezdech podczas snu:
> http://www.bezdechsenny.pl/#

Czy to bezdech? No tu mam watpliwosci, nasluchiwalam wielokroc i pewne
symptomy mozna zauwazyc ale nie to jest glownym powodem. Bardziej chodzi mi
o zapadanie w sen nawet w momencie zmiany pilotem kanalow w TV,
natychmiastowe zasniecie a po 10-15 min juz normalne funkcjonowanie i tak
kilkanascie razy w ciagu wieczora.
Pozdr. Antonia

4. Data: 2008-10-31 08:28:20

Od: "greg" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koteczek31" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> o zapadanie w sen nawet w momencie zmiany pilotem kanalow w TV,
> natychmiastowe zasniecie a po 10-15 min juz normalne funkcjonowanie i tak

Najlepszym rozwiązaniem będą odwiedziny lekarza, jest coś takiego jak
narkolepsja. Ale lekarz przede wszystkim.

5. Data: 2008-10-31 09:31:44

Od: "Koteczek31" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszym rozwiązaniem będą odwiedziny lekarza, jest coś takiego jak
> narkolepsja. Ale lekarz przede wszystkim.

O o cos takiego -narkolepsja.
Dziekuje za podpowiedz, wprawdzie nasza miescina jest zbyt mala na takowych
specjalistow medycznych (pierwszy raz slysze), ale pognebie temat.
Antonia

6. Data: 2008-11-02 07:22:32

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 10:31, "Koteczek31" <k...@g...com> wrote:
> [...]
> Dziekuje za podpowiedz, wprawdzie nasza miescina jest zbyt mala na takowych
> specjalistow medycznych (pierwszy raz slysze), ale pognebie temat.

WyglĄDA NA TYPOWY BEZDECH SENNY, to mozna dość łatwo zbadać [ i potem
leczyć]- tym zajmują się Odż chorób pluc, 2- 3 dniowy pobyt z zapisem
parametrow oddechu i wielu innych w czasie snu. gdzie mieszka ten
chory.? Zacząć trzeba od laryngologa - częsta przyczyna to
upośledzenie drożności nosa, jeżeli tak jest to zacząć od operacji
nosa; raczej nie decydować się na propozycję podcinania języczka
przed szpitalnym badaniem bezdechu.
pa st,

Krew w plynie mozgowo-rdzeniowym. Pare pytan.
wypadanie włosów
Skierowanie na tomografię i paranoja w przychodniach
Co to jest "na czczo" ?
kobieca choroba intymna - diagnoza