Senność pernamentna-co robić??:(

1. Data: 2004-08-06 14:59:41

Temat: Senność pernamentna-co robić??:(
Od: "Crony" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu mam spory problem.
Ciągle dopada mnie senność ( w dzień) . Najgorzej jest w godzinach
przedpołudniowych-nieraz jestem prawie bliski omdlenia-słabo sie czuję, mam
słaba koncentrację, generalnie jestem jeszcze w półśnie. Moze trochę
przesadzam-nie sadzę zeby to była jakaś choroba czy coś w tym stylu,
niemniej jednak senność i brak werwy do działania dopada mnie baaaardzo
często.
Co robic?
Może powinienem cos zażywac, jeść , pić? Moze to przez to, ze kiedyś sporo
sportu uprawialem a obecnie niewiele? Czy może są jakieś lekarstwa -
preparaty "energotwórcze"?
Poradźcie....

2. Data: 2004-08-06 16:11:13

Temat: Re: Senność pernamentna-co robić??:(
Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crony" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może powinienem cos zażywac, jeść , pić? Moze to przez to, ze kiedyś sporo
> sportu uprawialem a obecnie niewiele? Czy może są jakieś lekarstwa -

ja mam to samo:) i tez nie wiem dlaczego.

3. Data: 2004-08-07 06:43:01

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Aug 2004 16:59:41 +0200, "Crony" <a...@g...pl>
wrote:

>Poradźcie....

Jesli jest to regularne to napisz w jakich godzinach "usypiasz"

Klapuch

4. Data: 2004-08-07 11:12:42

Temat: senność permanentna
Od: "Crony" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jest to regularne to napisz w jakich godzinach "usypiasz"
>
> Klapuch

Najczęściej słabo się czuję ok. 11-13, niezależnie od tego o której zacząłem
dzień....ale tak naprawdę spiący jestem bardzo często i o różnych porach-za
często...

5. Data: 2004-08-11 14:27:03

Temat: Re: senność permanentna
Od: "Ewa" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najczęściej słabo się czuję ok. 11-13, niezależnie od tego o której zacząłem
> dzień....ale tak naprawdę spiący jestem bardzo często i o różnych porach-za
> często...

Wedlug nie wyglada to po prostu na bardzo niskie cisnienie.
Skoro jak piszesz uprawiales duzo sportu, to nie miales wczesniej
tej "dolegliwosci", a teraz na zasadzie kontrastu wydaje ci sie to straszne...
Moze sprobuj wiecej sie jednak ruszac, bo to poprawia krazenie, a do tego jakas
kawka albo Wigor lub herbatka z żenszeniem :)

Ja mam podobnie, ale do tego wszystkiego cale dnie w pracy siedze przed
komputerem.

Pozdrawiam
Ewa

Z lekarskiego na polski ;-)