ser biały - prosba o przepisy

1. Data: 2002-10-15 11:22:30

Temat: ser biały - prosba o przepisy
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To trudne pytanie - jaka potrawe mozna przyrzadzic z sera bialego? Pomijajac
sernik :)

Pozdrawiam serdecznie,
regularne czytujaca grupe choc wg przyjetych norm nowa Joanna

1. Data: 2002-10-15 11:36:12

Temat: Re: ser biały - prosba o przepisy
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisała:
> To trudne pytanie - jaka potrawe mozna przyrzadzic z sera bialego? Pomijajac
> sernik :)

Kluski z serem, pierogi z serem, naleśniki z serem.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-10-15 11:46:48

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To trudne pytanie - jaka potrawe mozna przyrzadzic z sera bialego?
Pomijajac
> sernik :)

Kromka dobrego (najlepiej ciemnego) chleba posmarowana prawdziwym masłem i
na to plasterki białego sera przyprawianego w dwóch wersjach:
1. grubo osolone - uwielbiam
2. posmarowane prawdziwym miodem - uwielbiał mój Ojciec
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-10-15 11:55:33

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1. grubo osolone - uwielbiam
> 2. posmarowane prawdziwym miodem - uwielbiał mój Ojciec

Zamiast miodu może być dżem (dla mnie truskawkowy) do wersji słonej cebula w
cienkie plasterki lub szczypiorek.
Mniam mniam
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-10-15 12:01:59

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> To trudne pytanie - jaka potrawe mozna przyrzadzic z sera bialego?
Pomijajac
> sernik :)

dzień dobry ......
ulubione : rozkruszony widelcem biały ser + ugotowany makaron + skwareczki +
sól do smaku.
Ser niech nie będzie prosto z lodówki, bo bardzo ostudzi makaron.
Można też na słodko, ale wtedy bez skwareczek
albo pierogi z serem
albo pierogi ruskie ..... nic oryginalniejszego nie mogę sobie
przypomnieć.....
-mirka

1. Data: 2002-10-15 12:05:22

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Kromka dobrego (najlepiej ciemnego) chleba posmarowana prawdziwym masłem i
> na to plasterki białego sera przyprawianego w dwóch wersjach:
> 1. grubo osolone - uwielbiam

Ja tez.

> 2. posmarowane prawdziwym miodem - uwielbiał mój Ojciec

Ze sie powtorze - ja tez. :)
Najprostszy i kto wie, czy nie najsmaczniejszy sposob wykorzystania
bialego sera...

---
Monika Mężyńska
http://emem.pl/
http://emem.pl/kasiabujakiewicz
---

1. Data: 2002-10-15 12:07:50

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lipinska Miroslawa wrote:

> ulubione : rozkruszony widelcem biały ser + ugotowany makaron + skwareczki +
> sól do smaku.

Oooo, zapomnialam prawie o tym...
Ech, czasy, smaki dziecinstwa... :)
Ja raczej wole w wersji na slodko, bez skwarek, ale generalnie - dobra
to rzecz.

---

1. Data: 2002-10-15 12:18:49

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ser bialy smazony, tylko musi sie troszke zestarzec, zostaw go na 3 dni
na szafce w kuchni. A jak juz troszke zacznie smierdziec, ale tylko ciut
ciut rozgrzej maselko na patelni, podsmaz cebulke a nastepnie dodaj
pokruszony ser bialy, drewnianym czyms eliminuj grudki a potem smaz i smaz
az wyparuje cala woda. Do smaku przypraw sola, pieprzem oraz zmielonym
kminkiem. Pycha!!!!

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-15 12:20:36

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl napisał(a):

> To trudne pytanie - jaka potrawe mozna przyrzadzic z sera bialego? Pomijajac
> sernik :)

Ja uwielbiam jesc takie kanapki miodowo serowe, jak pisal Janusz i jeszcze
czesto sobie robie cos takiego: serek + smietanka + szczypiorek + sol i to na
chleb i do tego kakao;-)
Beata M.

1. Data: 2002-10-15 12:21:57

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 1. grubo osolone - uwielbiam
> 2. posmarowane prawdziwym miodem - uwielbiał mój Ojciec

*****
Ja najbardziej lubie uproszczona wersje: plastry (grube) swiezego bialego
serka ulozyc na talerzyku i polac je pysznym miodem, najlepiej gryczanym....
mniam.
AniaK

ser biały
kolacja dla rodziców