serce - dziwne to

1. Data: 2002-10-10 20:50:27

Temat: serce - dziwne to
Od: none <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie polorze na lewym boku
to pomiedzy zebrami mam takie specyficzne miejsce gdzie moge prawie
doknac serca
tzn. oddziela go tylko warstwa skury, czy to normalne ?
wyczuwam tam silny puls, wlasciwie to juz nawet nie jest puls ale
czuje kiedy mi sie serce rozszeza i kiedy kurczy w ogole wszystko, jak
bym sobie EKG palcem robil (!)

wlasciwie to fajne wrazenie, nie zdawalem sobie wczesniej sprawy jaki
to silny kawalek mięcha
tylko ze byl pewien zonk, jak se raz tak dla zabawy mocno wcisnolem
tam palucha to mialem takie wrazenie jak by mi sie zachlysnelo.....
tzn. jak dokladnie to nie wiem ale juz nie bede prubowal bo se krzywde
zrobie, w kazdym razie czy tak powinno byc ze serducho na wierzch
wylazi ?

2. Data: 2002-10-10 21:40:00

Temat: Re: serce - dziwne to
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez tak mam, i moj pies tak ma wiec pewnie wszyscy tak maja, no chyba ze
tkanka tluszczowa jest za gruba ;-PPPPPP

3. Data: 2002-10-11 07:56:57

Od: Pazurek <pazurek@__kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Oct 2002 23:40:00 +0200, "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl>
wrote:

>Ja tez tak mam, i moj pies tak ma wiec pewnie wszyscy tak maja

Ja natomiast nie moge macac sobie palcami swojego serca bo przeszkadzaja mi
w tym zebra. No ale ja jakis dziwny jestem. :-/

p.

--
Pazurek

4. Data: 2002-10-11 08:40:00

Od: "Dziubek" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba skóry??? ;)

5. Data: 2002-10-11 09:08:31

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Oct 2002 22:50:27 +0200, none <n...@i...pl> wrote:

> [...]
>wyczuwam tam silny puls, wlasciwie to juz nawet nie jest puls ale
>czuje kiedy mi sie serce rozszeza i kiedy kurczy w ogole wszystko, jak

Opisz dokladnie lokalizacje.

Ja chyba mam jednak zebra bardzo zwarte.

6. Data: 2002-10-11 10:08:56

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Chyba skóry??? ;)

A może z kury?
Jeżeli z kury to nie jest normalne.

7. Data: 2002-10-11 15:37:01

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi o macanie!! Tylko o to ze czuc bicie.

8. Data: 2002-10-11 16:56:59

Od: Pazurek <pazurek@__kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Oct 2002 17:37:01 +0200, "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl>
wrote:

>Nie chodzi o macanie!! Tylko o to ze czuc bicie.

To ze czuc to jest jasne, zreszta nawet widac jak skora lekko "podskakuje".
Zauwaz jednak ze on pisal jak to "mocno wsadzil sobie tam palucha", albo ma
takie cienkie palce albo ogromne przerwy miedzy zebrami. :-o

p.

--
Pazurek

9. Data: 2002-10-11 18:02:17

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> takie cienkie palce albo ogromne przerwy miedzy zebrami. :-o

albo moze nie miec jednego zebra

10. Data: 2002-10-11 18:59:44

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A może  z kury?