sernik z ogorkami

1. Data: 2004-11-04 17:12:31

Temat: sernik z ogorkami
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kolezanka zrobila pyszny sernik z dodatkiem ogorkow na slodko.
Macie moze przepis jak sie robi takie cudo?
Ona dostala te ogorki i nie zna przepisu :(
A moze mozna czyms zastapic takie ogorki i uzyskac podobny efekt?

Aga

1. Data: 2004-11-04 17:54:07

Temat: Re: sernik z ogorkami
Od: Ramona Lenartowicz <r...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga napisał:
> [...]
> Ona dostala te ogorki i nie zna przepisu :(
> A moze mozna czyms zastapic takie ogorki i uzyskac podobny efekt?

Sernik z ogórkami ? To brzmi jak szwedzkie danie ;] Pytanie tylko jakie
to ogórki ? :)P , kiszone, małosolne czy świeże zielone ? No i jaki to
sernik ? na zimno czy tradycyjny ?
Ciekawe połączenie :) Ciekawy też musi być smak 'czegoś takiego' .

Pozdrawiam
Ramona^

1. Data: 2004-11-04 22:05:05

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Nov 2004 18:54:07 +0100, Ramona Lenartowicz
<r...@d...art.pl> wrote:

>Ciekawe połączenie :) Ciekawy też musi być smak 'czegoś takiego' .

Mysle ze moze to byc cos takiego, jak robil pan w "Domowej kawiarence"
- bylo jakies ciasto z "ananasem z cukini" czyli cukinia w jakiejs
slodkiej zalewie ze sloika. Chociaz latwiej jest mi sobie wyobrazic
cukinie niz ogorka w slodkim ciescie :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)