sernik z serków homo...

1. Data: 2001-03-22 13:55:44

Temat: sernik z serków homo...
Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Podczytuję sobie tak Was bardzo regularnie i odważyłam się prosić o pomoc.
Piekłam wczoraj taki sernik z serków homogenizowanych, dodawało się tam
jeszcze jajka, trochę mąki zmiemniaczanej, kaszy manny, proszek do
pieczenia, cukier waniliowy i olej. Było fajnie. W piekarniku (gazowym)
wyrósł na ok. 6 cm (niewielka brytfanka),
a później opadł :-((( do ... ok. 1 cm. Oprócz boków. Co mogło mu zaszkodzić?
Kasia

1. Data: 2001-03-22 20:47:27

Temat: Re: sernik z serków homo...
Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał w
wiadomości news:99d03a$f8n$1@druid.ceti.com.pl...
> [...]
> wyrósł na ok. 6 cm (niewielka brytfanka),
> a później opadł :-((( do ... ok. 1 cm. Oprócz boków. Co mogło mu

witam serdecznie

Czy źródło tego przepisu jest do końca pewne, czy nie.

wydaje mi się że brakuje tu trochę składników, a kasza manna i olej mają
służyć do wysypania brytfanny.
Nie wiem czy dobrze dedukuję, ale sens tego przepisu dla mnie jest taki ze z
serkow, żółtek i mąki ziemniaczanej i cukru waniliowego powinno się zrobić
masę, a spód i boki z jakiegoś ciasta(podejrzewam że powinno byc to ciasto
kruche)

Jeśli jednak przepis ktory podałas jest przepisem kompletnym i sprawdzonym
to bardzo chetnie poznam osobe ktorej udalo sie to zrobic(a jak sie jej nie
udalo to jeszcze chetniej poznam osobe ktora to wymyslila)

pozdrawiam busek

1. Data: 2001-03-22 23:18:52

Temat: piekarnik i kuchenka z dostępem do internetu... ;-))) [Re: sernik z serków homo...]
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał...

> Czasami odnoszę wrażenie, że Asia ma piekarnik i kuchenkę z dostępem do
> Sieci - i jedną ręką np. miesza zupę a drugą pisze posty :)))

Sadylku!
Jakbyś zgadł!
W kuchni tez mam gniazdko do Internetu i notebook bywa w kuchni często...
Ale dzisiaj akurat leży w sypialni... ;-))) więc z kuchni wychodzę, żeby
napisać post... Wiesz to niezdrowe dla urządzeń elektronicznych stać w
kuchni... Ten osadzający się tłuszcz... ;-)))
Jeszcze wracając do sernika - rodzynki opadły na dno - nie miały szans
utrzymać się w środku... Do foremki wlewałam coś konsystencji rozbełtanego
kefiru... Więc to jest sernika na rodzynkach w odróżnieniu od
sernika na kruchym spodzie... Ale córka już wróciła ze szkoły i orzekła, że
jest pyszny... ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-23 01:02:28

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> wrote in message
> [...]
> wyrósł na ok. 6 cm (niewielka brytfanka),
> a później opadł :-((( do ... ok. 1 cm. Oprócz boków. Co mogło mu

Sernik zawsze opada :(((
Ania

1. Data: 2001-03-23 08:06:35

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "busek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zaszkodzić?
>
> witam serdecznie
>
> Czy źródło tego przepisu jest do końca pewne, czy nie.
No, nie do końca...

> wydaje mi się że brakuje tu trochę składników, a kasza manna i olej mają
> służyć do wysypania brytfanny.
Wszystko się dodaje do środka, tylko może trochę skrótowo to opisałam. Oleju
tylko 2 łyżki.

> [...]
> masę, a spód i boki z jakiegoś ciasta(podejrzewam że powinno byc to ciasto
Wykłada się na herbatniki.
Coś podobnego znalazłam tutaj::
http://www.kuchnia.3miasto.pl/1378.htm ale już p upieczeniu :-))

Tak jeszcze myślę, że może ten piekarnik? Ale przez 40 min go nie
otwierałam.
Spróbuję jeszcze raz. O rezultatach dam znać. Jak się nie uda to przepis
wyrzucam i zapominam.
KM

1. Data: 2001-03-23 08:08:29

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Derejski" <a...@v...ca> napisał w wiadomości

> "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> wrote in message
> zaszkodzić?
> >

> Sernik zawsze opada :(((
> Ania

Tylko, że on opadł aż ok. 5 cm :)))
Kasia

1. Data: 2001-03-23 08:36:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał...
> [...]

Chyba pobudziłyście mnie do radosnej twórczości w kuchni... Instynkt mi
podpowiada, że wiem co trzeba zmienić, żeby się udał... Wieczorem
przetestuję i zdam relację... Rozumiem, że chodzi o sernik z serków
homogenizowanych, a nie z białego sera...
Pozdrawiam.

1. Data: 2001-03-23 08:36:48

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:99f1de$3dg$1@news.onet.pl...
> [...]
> przetestuję i zdam relację... Rozumiem, że chodzi o sernik z serków
> homogenizowanych, a nie z białego sera...
Zgadza się, z serków homogenizowanych.
A może zdradzisz tajemnicę? O Twoich rezultatach będę mogła przeczytać
dopiero w poniedziałek rano (w pracy, ciiiii :))), a uparcie w niedzielę też
bym spróbowała...
Kasia

1. Data: 2001-03-23 09:13:36

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może zdradzisz tajemnicę? O Twoich rezultatach będę mogła przeczytać
> dopiero w poniedziałek rano (w pracy, ciiiii :))), a uparcie w niedzielę

A jak mnie intuicja myli? Wszak kobieca intuicja jest po prostu genialna...
ale bywają wpadki... ;-)))

1. Data: 2001-03-23 09:17:13

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:99f3jc$55f$1@news.onet.pl...

> [...]
> też
>
> A jak mnie intuicja myli? Wszak kobieca intuicja jest po prostu

No to (nie)cierpliwie poczekam i powodzenia!
Kasia

> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

Surowka Anki
Co zrobic z królika ?? - dygresja na temat
Pytanie do Grupowiczow z 3miasta
Swiateczne jajeczka
moje urodziny z kuchnia bawarska !!!