serwetka w zawijaski

1. Data: 2002-02-08 13:17:55

Temat: Re: serwetka w zawijaski
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a3ov18$k2e$1@news.tpi.pl...
> wyslalam zanim odpisalam.
>
> Na cos takiego jest tylko jedna odpowiedz.
>
> TOZ TO RAJ, JUTRO PRZYJEZDZAM
>
> Daga

Daga, poczekaj, jade z toba!!!
Grazyna

1. Data: 2002-02-08 13:21:16

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> hehe
> >
> Ja chyba potrafie, ale porzadek trwa jakies 5-7 min, do pierwszego wejscia
> do posprzatanego pomieszczenia, czegos mi od razu brakuje :)), moja corka
> twierdzi, ze balagan jest swojski - biedne dziecko tak zostalo wychowane
:))
> Elzbieta

Dziewczyny, a czy zdarza sie wam, ze jesli tylko cos ze starych
zachomikowanych rzeczy wyrzucicie, bo juz was z domu wypychaj, to
NATYCHMIAST na drugi dzien juz by sie przydaly?
Grazyna

1. Data: 2002-02-08 13:45:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dziewczyny, a czy zdarza sie wam, ze jesli tylko cos ze starych
>zachomikowanych rzeczy wyrzucicie, bo juz was z domu wypychaj, to
>NATYCHMIAST na drugi dzien juz by sie przydaly?
>Grazyna

niestety zawsze...ALE znalazlam na to metode...rok temu moja
prawie bratowa zlapala stosy moich scinkow papieru/kopert
zapisanych/papierow wyszarpanych z
gazet/czasopism/kalendarzy/ulotek etc etc - 3 pudla po butach
DUZYCH przpeisow i zrobila mi czystke. pewnych wiedziala nie ma
co nawet dotykac, bo zabije, wiec sama bez serca przejrzalam, ale
z tamtym ona zrobila potworna czystke...i okazalo sie, ze...jakos
zadnego przpeisu mi nie brakuje...straszne, ale prawdziwe... ona
siedziala na zagraconym tapczanie naszym i mruczala pod nosem
inwektywy typu - a na co jej to????? o matkoooo.....daj druga
torbe na smieci i ani mi sie waz zagladac do niej! precz! NIE
wyciagaj niczego z tej torby ! Won!

musze powiedziec, ze odzylam...niestety, z materialami juz jej by
tak latwo nie poszlo...no i pisma robotkowe, choc tu jestes
sklonna oddac komus.

wiec, zeby Ci nie bylo od razu potrzebne - wynajmij wyrobnika od
brudnej roboty..

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-08 13:57:31

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny, a czy zdarza sie wam, ze jesli tylko cos ze starych
> zachomikowanych rzeczy wyrzucicie, bo juz was z domu wypychaj, to
> NATYCHMIAST na drugi dzien juz by sie przydaly?
> Grazyna

Zawsze i dlatego staram sie nic nie wyrzucac, jesli brakuje miejsca, staram
sie przekonac meza, zeby on wyrzucil swoje i na tym konczymy dyskusje, kazdy
zostaje ze swoimi skarbami.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-08 13:58:53

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec, zeby Ci nie bylo od razu potrzebne - wynajmij wyrobnika od
> brudnej roboty..
>
> Krysia

Nigdy w zyciu, przyjdzie i wyrzuci:),
Elzbieta

1. Data: 2002-02-08 19:57:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Daga, poczekaj, jade z toba!!!
>Grazyna

to nie ma wyjscia, jak chcecie byc blisko muzeuma to bedziecie
spac na stojaco...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-09 08:48:06

Od: "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:3db86u48200hhiii35s4i8gurvoj92gusg@4ax.com...

> to nie ma wyjscia, jak chcecie byc blisko muzeuma to bedziecie
> spac na stojaco...
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Mam hamak, , pod sufitem chyba miejsce masz?
Grazyna

1. Data: 2002-02-09 09:07:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mam hamak, , pod sufitem chyba miejsce masz?
>Grazyna

o qrka...mam nawet haki pod sufutem..., uzywane byly do kurtyny
czyli tla (zawieszania szmaty) za mna jak dzialalam na video
conferencing...zawisniesz!
Krysia

K.T. - starannie opakowana

Formaty
nastepny adresik
zobaczcie koniecznie ale szybko
Mez Tapisseriewolle ???
*E*R*O*T*I*C F-R-E-E ? H-A-C-K the Membersites ! 9916