sikanie do umywalki

1. Data: 2000-04-28 07:39:10

Temat: Re: Re: sikanie do umywalki
Od: "Wiktor Nizio" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Nabaglo napisał w odpowiedzi na post ninki:

>I zostal wynaleziony przez fancuzow, aby upokarzac cudzoziemcow,
>ktorzy nie wiedza do czego sluzy!

DO MYCIA TYLKA!?!?!? ZGADLEM!?!?!?

Cytat z filmu "Krokodyl Dundee".

Zap

1. Data: 2000-05-03 20:19:36

Temat: Re: sikanie do umywalki
Od: "/\\ KOt MYSZON /\\" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ihihihi :) niezly kolo....

no wiec nie wiem czy bedzie to dla ciebie pocieszeniem ale np. mi sie
zdarzalo.. raz w ogromnym upojeniu alkoholowym na wycieczce w podstawowce
(spalem w nie tym pokoju co trzeba i wyjscie na korytarz moglo sie skonczyc
nieprzyjemnym odeslaniem do wlasciwego) a raz w szpitalu w ktorym kibel byl
poprostu nieczynny.. trzeba sobie czasem umiec poradzic :).. ale nie po to
wymyslono sedes, by sikano do umywalki... twoje przemyslenia to albo
robienie sobie jaj (tudziez poprawianie ;) ), albo przypadek minimalnego
odchylu... moze brak ci poczucia odrebnosci i manifestujesz ja przed samym
soba (?)... namawialbym specjalistow do podyskutowania o tym, o ile nie
uznacie dyskusji za bezsensowna

Myszon

1. Data: 2000-05-04 18:25:44

Od: "logxN" <***> szukaj wiadomości tego autora

Ja mogę jedynie dorzucić swoje dwa grosze. W moim przypadku ja wymiotowałem
do umywalki. Także nie pamiętam tego momentu. Ktoś później mnie poinformował
jak trochę oczeźwiałem. Ponoć ciężko się odtykało. Ale to nie mój problem.
:-)

Pozdrówka

logxn

What do you do to crash today. Mayby WINDOWS 9..2000?

1. Data: 2000-05-04 21:29:12

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

logxN wrote:

> W moim przypadku ja wymiotowałem do umywalki.
> Ponoć ciężko się odtykało.
> Ale to nie mój problem.
> :-)

Qrka. Nie wiem dlaczego, ale jak to przeczytalem, to parsknalem. :]
Dobre sobie. Jestes pistolet. Nie moj problem.
Ha! Mam dla Ciebie zla wiadomosc: jak przyjdziesz do mnie do domu
i narzygasz mi do zlewu, to bedzie Twoj problem. :-P

--

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
mailto:D...@i...pl

1. Data: 2000-05-04 23:31:53

Od: "logxN" <***> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DrYazzgod <D...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...pl...
[...]

Nie przejmuj się. To zdarzyło mi się tylko raz (jedyny raz) i chyba już
ostatni. Nie jestem znowu taką świnią.

Pozdrowienia

logxN

1. Data: 2000-05-05 10:25:45

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

logxN wrote:

> Nie jestem znowu taką świnią.

Wim, wim... Tak tylko chcialem sobie poplesc, bo lubiem...

--

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
mailto:D...@i...pl

1. Data: 2000-05-06 17:26:16

Temat: Odp: sikanie do umywalki
Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam początku tego wątku,
ale do umywalki sikam namiętnie.
Czy to o czymś świadczy ( oprócz tego, że sikam do umywalki ) ?

Elk

1. Data: 2000-05-06 18:17:36

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

el Elk wrote:

> Nie znam początku tego wątku,
> ale do umywalki sikam namiętnie.
> Czy to o czymś świadczy ( oprócz tego, że sikam do umywalki ) ?

Ktos na poczatku tego watku juz pisal: znaczy to tyle, ze nie
pryskasz po scianach.

--
DrYazzgod
Samozwanczy Krol Lamerow

Biorelax : nauka i odpoczynek z pomoca efektu biologicznego sprzeżenia zwrotnego
Autorow szukamy
Co wy kobiety...
Co wy kobiety...
szukam kontaktu