Silikonowe foremki do ciast... jak myślicie? Mam dylemat...

1. Data: 2005-02-20 16:21:46

Temat: Silikonowe foremki do ciast... jak myślicie? Mam dylemat...
Od: "osinka" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie

Ostatnio nie mam za bardzo czasu na siedzenie przed internetem, ale w tej
kwestii potrzebuję Waszej pomocy...
Wysłalam prośbę do Firmy GENES, podesłali mi najświeższy cennik. Wydaje mi
się, że ceny sa konkurencyjne... Korzystając z promocji, chciałam zamówić
kilka różnych silikonowych foremek... ("korytko" do wypieku chleba - keksówkę,
formę do bułeczek, formę do babki, zwykłą prostokątną formę do ciasta.

Zastanawiam się, czy może najpierw zamówić jedną formę "na próbę", a potem
złożyć ponowne zamówienie. Korzystaliście z wyrobów tej firmy? Jak sprawują
się silikonowe foremki? Nic się z nimi nie dzieje? Nie odkształcają się? Nie
parcieją??

Bardzo proszę o pomoc... Niedługo wypłata, chciałam sobie kupić nowe "zabawki"
do kuchni ;-)))

Pozdrawiam Was jeszcze weekendowo
Osinka

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Moje drugie hobby, po gotowaniu:
http://www.naszewyprawy.rox.pl/

1. Data: 2005-02-20 19:40:54

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "osinka" <o...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sprawują
> się silikonowe foremki? Nic się z nimi nie dzieje? Nie odkształcają się?

ja sama juz kilkakrotnie pisalam o tym na grupie, wiec nie bede sie
powtarzac. ogolnie - jestem zachwycona, zadnych minusow nie znalazlam, a
kilka zachwycajacych plusow. a podasz strone do tej firmy?

1. Data: 2005-02-20 21:16:13

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@h...pl to ich mail jeśli napiszecie to wyślą wam cennik
Aga

Firma to ZWG GENES

1. Data: 2005-02-20 23:53:47

Od: "Ilona" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Firma to ZWG GENES

Witam.
Oto adres strony gdzie sa te formy
http://www.genes.home.pl/formy.html

pozdrawiam Ilona

1. Data: 2005-02-21 07:00:48

Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o pomoc... Niedługo wypłata, chciałam sobie kupić nowe
> "zabawki"
> do kuchni ;-))
> Pozdrawiam Was jeszcze weekendowo
> Osinka

Ja już od dawna używam foremek silikonowych i jestem z nich bardzo
zadowolona. Kupiłam formy firmy ASCO z Czech. Są rewelacyjne.

Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.

1. Data: 2005-02-21 07:07:27

Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja już od dawna używam foremek silikonowych i jestem z nich bardzo
> zadowolona. Kupiłam formy firmy ASCO z Czech. Są rewelacyjne.

A to ich cennik:
http://www.asco-czech.cz/silikonoveformy/katalog/cen
ik_pl.html

Pozdrawiam.
Barbara.

1. Data: 2005-02-21 08:33:40

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cvc1bd$jg$1@opal.icpnet.pl...

> A to ich cennik:
> http://www.asco-czech.cz/silikonoveformy/katalog/cen
ik_pl.html

W otrzymanym ostatnio katalogu Neckermana jest komplet foremek za 79
złotych - 4 sztuki: keksówka 27 cm, tortownica 27 cm, forma typu
muffinki-serduszka i babka z kominkiem. Są też formy pojedyncze - motyl,
róża i słonecznik za 39 złotych sztuka.

Kasia

1. Data: 2005-02-21 13:20:48

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

osinka napisał(a):
> [...]
> formę do bułeczek, formę do babki, zwykłą prostokątną formę do ciasta.

A mozesz jakos podeslac te ceny? Widzialem takie foremki w LeClercu we
Wrocku i ciekaw jestem roznic...

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

1. Data: 2005-02-21 16:20:49

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "osinka" <o...@v...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam się, czy może najpierw zamówić jedną formę "na próbę", a potem
> złożyć ponowne zamówienie. Korzystaliście z wyrobów tej firmy?

Ja korzystam, jestem zadowolona, a pisałam o tym na grupie już dobre parę
razy. Jeśli wrzucisz "genes" w google, to znajdziesz link do dyskusji sprzed
paru tygodni oraz wcześniejszych, w których się na ten temat wypowiadałam.
Ania, która złożyła właśnie w Genesie drugie zamówienie dla siebie i
rodzinki :)

1. Data: 2005-02-22 05:59:52

Od: "osinka" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paru tygodni oraz wcześniejszych, w których się na ten temat wypowiadałam.

Dziękuję bardzo! Pogoglowałam, poczytałam i będę zamawiać - od razu hurtowo ;)

Placki kartoflane
jogurtownica-czy warto kupic
Klops - druga odsłona
Przepis na szybka mase??
przepis na klopsiki. poprosze o pomoc :)