siniak kolo kolana

1. Data: 2007-04-22 11:28:36

Temat: siniak kolo kolana
Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dosc czynnie uprawiam kolarstwo gorskie. Mam 20lat. Wczoraj po przejechaniu
10km zatrzymalem sie na chwile w sklepie, a gdy ruszylem poczulem cos w
okolicach kolana. Zauwazylem, ze pojawila sie jakas gorka i zaczyna sie
tworzyc siniak po wewnetrznej stronie kolana (jak zegne noge, to wyglada tak
jakby byl na koncu miesnia czworoglowego). Na poczatku myslalem, ze moze
mnie cos ugryzlo, ale raczej nie. Przez chwile mialem problem ze zginaniem
nogi, ale jak sie rozruszalem to juz moge ja zginac. Dzisiaj siniak ma ok.
7cm srednicy. W srodku sa filoletowe plamki a dookola wystepuje siny kolor.
Wczesniej jeszcze nigdy nic takiego mnie nie spotkalo. Teraz boli troche
jedynie przy dotykaniu. Warto sie z tym wybrac do lekarza?