składniki na lecho ????

1. Data: 2002-08-18 18:55:00

Temat: składniki na lecho ????
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam cukinię i pomidory (patrz wcześniejszy meil - 20 kg)

chcę zrobić lecho - jakie inne składniki i mniej więcej proporcję?

z góry dzięki

1. Data: 2002-08-18 18:57:37

Temat: Re: składniki na lecho ????
Od: "Magda Gierak" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczo

Składniki:

1,4kg zielonej papryki
600g pomidorów
150g cebuli
50g wędzonego boczku
5g mielonej papryki
80g masła
sól

Papryki obrać, oczyścić z gniazd nasiennych i pokroić w dość duże kawałki.
Pomidory sparzyć, również obrać i pokroić w ćwiartki. Cebulę przekroić na
pół, a potem każą połówkę na drobniejsze plasterki. W sporym garnku zagrzać
masło i obsmażyć na nim boczek, później dodać pozostałe składniki.
Początkowo dusić bez przykrycia na silnym ogniu, gdy warzywa puszczą sok -
zmniejszyć ogień i dusić pod przykryciem aż będą miękkie. Można prócz boczku
dodać jeszcze kiełbasę i, żeby danie było pożywniejsze, ryż.

Leczo

Składniki:

1 kg. papryki

1 kg pomidorów

1 kg cebuli

1 kg wędliny (kiełbasa, boczek podsmażyć i dodać do warzyw)

Cebule zeszklić na oleju w garnku dodać paprykę, pomidory sparzyć obrać ze
skorki, dodać do cebuli i papryki i wędlinę podsmażona

Przyprawić solą, pieprzem, cukrem do smaku.

(można zrobić z pół porcji.

Leczo w słoiki

3 kg papryki

3 kg pomidorów

Zagotować - aby papryka była miękka w miarę dodać pomidory i trochę posolić

Wkładać w słoiki gorące i zamykać

Pozdrawiam Magda

1. Data: 2002-08-18 19:20:44

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam cukinię i pomidory (patrz wcześniejszy meil - 20 kg)

Niezależnie od innych składników wykorzystaj cukinie do leczo bardzo pasuje.
K - 2

co zorbić z pomidorami?
KAPUSTA, głowa....pusta??? [ogłoszenie reklamowe bezplatne]
Smazony Ser
ciastka z platkami owsianymi
ciasto z orzechami i miodem a'la mazurek