problemy po piwku

1. Data: 2005-06-12 16:15:47

Temat: problemy po piwku
Od: kor <k...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

Cos ze mna niedobrze
mam 30 at na karku i
zauwazylwm ze po prawie kazdej imprezie na ktorej
wypije ze 3-4 piwa (to chyba nie jest jakos
ekstremalnie duzo) mam taki problem ze nastepnego
dnia dostaje wzdecia, jakichs bulgotow w brzuchu,
przy wyproznianiu leci ze mnie prawie sama woda, i
wogole jestem calkowicie do kitu.
Wczesniej nigdy nic takiego mi sie nie
przytrafialo a teraz to juz prawie regula.

Czy mozecie cos mi poradzic cos madrzejszego od
rady typu "niech pan nie pije piwa" ktora
uslyszalem od swojego lekarza.

pozdr i z gory dziekuje
kor

2. Data: 2005-06-12 17:08:56

Temat: Re: problemy po piwku
Od: rossel <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

kor napisał(a):

> Czy mozecie cos mi poradzic cos madrzejszego od rady typu "niech pan nie
> pije piwa" ktora uslyszalem od swojego lekarza.

Odpowiem inaczej ;) "Niech Pan pije piwo butelkowe, a nie z kega !!!"
Sposób wypróbowany i niezawodny. Można wtedy wypić nawet 6 i nic nie
jest na następny dzień. Teoretycznie oczywiście, nooo może lekka "faza" ;)

Pozdro

3. Data: 2005-06-13 00:14:33

Od: "kwiatki_w_oknie" <kwiatki_w_oknie@bzium@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dnia dostaje wzdecia, jakichs bulgotow w brzuchu,
> przy wyproznianiu leci ze mnie prawie sama woda, i

normalka:)

> wogole jestem calkowicie do kitu.

sport, zdrowy tryb zycia, odzywianie, wegetarianizm, rzucic palenie, rzucic
kawe
witamina c..

:)

4. Data: 2005-06-13 17:58:55

Temat: skladniki odzywcze [bylo:Re: problemy po piwku]
Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sport, zdrowy tryb zycia, odzywianie, wegetarianizm, rzucic palenie, rzucic
> kawe
> witamina c..

a dlaczego niby odrzucenie bialka( i nie tylko) zwierzecego mialo by
pomoc w zyciu?

pozdrawiam
Radoslaw Romanowski

5. Data: 2005-06-16 06:47:56

Od: "kuku" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kor" <k...@s...precz> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> Czy mozecie cos mi poradzic cos madrzejszego od rady typu "niech pan nie
> pije piwa" ktora uslyszalem od swojego lekarza.

Sprawdz watrobe:
1.
USG
OB
Bilirubina

2. Sprawdz zoladek

3. Zmien gatunek piwa i czestotliwosc i ilosc wypijanego trunku:

Ja nie trawie zywca, tyskiego, czy warki strong ( kiedys pilem i nic sie
nie dzialo)
moze dodaja jakis konserwantow ????

dobrze wchodza : czeskie staropramen, pilsner urquell

Max 2 piwa, wiecej bedzie skutkowalo nieciekawa sytuacja jelitowa ;-).

( mozna urozmaicic sobie "menu" ;-) pijac czasami czysta, winko )

--piwo generuje duzo metanu w przewodzie pokarmowym ....

pozdrawiam i zdrowia zycze

p.s. czekam na wyniki eksperymentow z gatunkami piwka !!!!

nasilone wypadanie wlosow
płodny czy nie?
wyżynające sie ósemki
[podręcznik] Waldemar Szelenberger: "Potencjały wywołane"
Zgrubienie w odbytnicy