sklep netowy

1. Data: 2007-01-17 18:49:10

Temat: sklep netowy
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kordonki.pl/sklep/product_info.php?produc
ts_id=296&osCsid=6fad19d99710cb26dcafd3c77045faf1
czy ktos tu kupowal ,bo ceny maja jak na mnie rewelacyjne,zwlaszcza bawelna
pozdrawiam kasias

2. Data: 2007-01-17 19:39:52

Temat: Re: sklep netowy
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
ts_id=296&osCsid=6fad19d99710cb26dcafd3c77045faf1
> czy ktos tu kupowal ,bo ceny maja jak na mnie rewelacyjne,zwlaszcza
ten sklep jest od dawna nieczynny z tego co wiem spróbuj w Kolorowym motku

3. Data: 2007-01-17 20:57:04

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HaNo napisał:
> Uzytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci

ucts_id=296&osCsid=6fad19d99710cb26dcafd3c77045faf1

> ten sklep jest od dawna nieczynny z tego co wiem spróbuj w Kolorowym motku

no tak,faktycznie nie sprawdzilam do konca,a szkoda ceny byly
super.Przekierowuja na firme Bafpol,ja rozmawialam z przedstawicielem
tej firmy ,i ceny sa jako takie z tym ze posylaja tylko prze kuriera i
przesylka to zawrotna suma ,bodajze najnizsza to 50 zl,chyba ze ktos
zamawia powyzej 400 zl to jest gratis
pozdrawiam kasias

4. Data: 2007-01-21 13:29:39

Od: "WP" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy ten sklep jeszcze działa, albo zapomnieli cen pozmieniać :-).
Kiedyś tam kupowałam ale to było dawno

www.pasja.z.pl

Użytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> firmy ,i ceny sa jako takie z tym ze posylaja tylko prze kuriera i
> przesylka to zawrotna suma ,bodajze najnizsza to 50 zl,chyba ze ktos

Pokaz decoupage Kraków - 18.01.2007 (17.00)
kurczak wielkanocny szydełko
makrama szydełkowa
[szydełka] inox czy pony?
Pasmanteria internetowa