sklep z maszynami do szycia [wawa]

1. Data: 2005-08-11 10:10:53

Temat: sklep z maszynami do szycia [wawa]
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

informuje zainteresowane tematem warszawianki, ze sklep na
Marszalkowskiej kolo kina Bajka swieci pustkami z powodu
majacego szybko nastapic remontu. mila (o dziwo) pani
poinformowala mnie, ze dopiero pod koniec wrzesnia mozna
sie spodziewac jakiejs konkretnej dostawy.

przy okazji pytanie, czy isnieje jeszcze jakis inny
podobny przybytek w stolicy?

-- kasica

2. Data: 2005-08-11 10:16:54

Temat: Re: sklep z maszynami do szycia [wawa]
Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

>przy okazji pytanie, czy isnieje jeszcze jakis inny
>podobny przybytek w stolicy?

Na instrukcji do mojej maszyny mam adres Marszalkowska 1 [to gdzies przy
pl. Unii Lub.] i drugi: Galeria Mokotow, ale bez szczegolow. Slyszalam,
ze gdzies na Emilii Plater tez jest, ale nie wiem dokladnie gdzie.

Uka P.

3. Data: 2005-08-11 10:24:12

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Uka P." <u...@p...pl> napisał(a):

> Na instrukcji do mojej maszyny mam adres Marszalkowska 1 [to gdzies przy
> pl. Unii Lub.] i drugi: Galeria Mokotow, ale bez szczegolow. Slyszalam,
> ze gdzies na Emilii Plater tez jest, ale nie wiem dokladnie gdzie.

dzieki. w GM sa maszyny w pasmanterii, ale tylko Husqvarny.

-- kasica

4. Data: 2005-08-11 12:06:40

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj, a moze uderz po prostu do Media Markt. Nie wiem, czy tam maja
maszyny, bo nie bywam w tym sklepie z ideologicznych pobudek, ale
widzialam ostatnio maszyny do szycia w Tesco, wiec pewnie w sklepie z
AGD tym bardziej [i tym wiecej] beda miec.

Pozdr,

--
Uka P.

5. Data: 2005-08-11 13:29:07

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emilii Plater, zaraz koło Świętokrzyskiej. Na Marszałkowskiej idąc od Palcu
Unii Lubelskiej są dwa sklepy z maszynami. Jeszcze na jelonkach jest sklep z
maszynami Brothera i chyba Janome. Oprócz tego cala gama sklepów
internetowych
http://www.szycie.com.pl/cgibin/shop?info=m93&sid=1a
a0ada7
http://www.eti.com.pl/

6. Data: 2005-08-11 20:37:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uka P. wrote:

> [...]
> widzialam ostatnio maszyny do szycia w Tesco, wiec pewnie w sklepie z
> AGD tym bardziej [i tym wiecej] beda miec.

tam tez sie oczywiscie wybieram, ale chcialam zaczac od bardziej
"branzowych" :) widzialam w MM kiedys maszyny, ale wybor byl
niewielki (3-4 modele).

-- kasica

7. Data: 2005-08-11 20:38:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex wrote:
> [...]
> Unii Lubelskiej są dwa sklepy z maszynami. Jeszcze na jelonkach jest sklep z
> maszynami Brothera i chyba Janome. Oprócz tego cala gama sklepów

dzieki wielkie; w internetowych juz bylam, teraz czas na cos
realnego :)

-- kasica

[xxx] znowu szukam
[szydełko]szukam serwetek "kawowych"
[OT] WOŚP ???
xxx
[xxx] Mother of Innocence-cos pieknego !