sklepy w Krakowie

1. Data: 2001-11-19 06:44:29

Temat: sklepy w Krakowie
Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Niestety jestem gapa. Wiem, ze ten temat juz byl ale oczywiscie sobie nie
zapisalam.
Poszukuje sklepu z kanwa i lnem.
Dzieki za ratunek. Mam do wyszycia bardzo ladnego Kubusia Puchatka.

Pozdrowienia Ajka

1. Data: 2001-11-19 08:51:32

Temat: Re: sklepy w Krakowie
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Ajka wzięła i naskrobała, co następuje:

> Mam do wyszycia bardzo ladnego Kubusia Puchatka.

A czy jak się bardzo ładnie uśmiechnę, to dostanę tego Kubusia ???

nann, co się pięknie uśmiecha ;o)))))))))))))

1. Data: 2001-11-19 09:54:11

Temat: Odp: sklepy w Krakowie
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ajka <a...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ta9o0$l51$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zapisalam.
> Poszukuje sklepu z kanwa i lnem.
> Dzieki za ratunek. Mam do wyszycia bardzo ladnego Kubusia Puchatka.

ja w Krakowie nie mieszkam, ale slyszałam, że jest przy Rynku,
a co do Puchatka, to tez się _ ładnie uśmiecham_:-))))
mogę odwdzięczyć się paroma innymi misiami.
ula.

1. Data: 2001-11-19 10:31:57

Od: <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajka" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zapisalam.
> Poszukuje sklepu z kanwa i lnem.
> Dzieki za ratunek. Mam do wyszycia bardzo ladnego Kubusia Puchatka.

Witaj,

w Krakowie najlepsze sklepy (czyt. sprawdzone osobiscie) znajduja sie:
1. przy Malym Rynku obok Apteki w bramie (niestety numeru budynku nie
pamitam, ale to jest niemal na przeciw kosciola sw. Barbary);
2. na ul. Szewskiej, w bramie (i oczywiscie tez numeru nie pamietam, ale
idac od teatru Bagatela w kierunku Rynku Glownego, jest to po prawej stronie
na samym poczatku ulicy).

Ponadto slyszalam, ale jeszcze tam nie bylam, ze sklep swietnie wyposazony
znajduje sie w super markecie M1 przy al. Pokoju 69 (glowy za ten numer nie
dam, ale jadac tramwajem od strony centrum, jest to po lewej stronie, za
Dabiem).

powodzenia w haftowaniu Kubusia :)

skrzacik

1. Data: 2001-11-19 10:39:55

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@m...com.pl> wystukała w wiadomości <9tan1t$dff$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> dam, ale jadac tramwajem od strony centrum, jest to po lewej stronie, za

Jeśli chodzi o muliny, włóczki i inne takie to zaopatrzenie faktycznie niezłe,
choć cen nie pamiętam. Ale czystej kanwy nie mieli i chyba nie zamierzają mieć.

Za to w stojaczku stały ulotki z regulaminem i formularzem zgłoszeniowym
przyszłorocznej wystawy w Łodzi.

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-11-19 10:56:49

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nann" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Persona szumnie zwana Ajka wzięła i naskrobała, co następuje:

> A czy jak się bardzo ładnie uśmiechnę, to dostanę tego Kubusia ???
>
> nann, co się pięknie uśmiecha ;o)))))))))))))

Mam go w PCStitch. Piszcie na priv czy moze byc w tym formacie, jesli nie
bede konbinowac.

Pozdrowienia Ajka

1. Data: 2001-11-19 12:37:38

Od: <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mieć.
> Za to w stojaczku stały ulotki z regulaminem i formularzem zgłoszeniowym

W sklepie na Malym Rynku maja i kanwe, i muliny, i wloczki :)
Poza tym maja tez regulamin i karty zgloszeniowe na przyszloroczna wystawe w
Lodzi.
Zaczynam sie lamac :))))))))

skrzacik

1. Data: 2001-11-19 20:13:23

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, a moze stety poszłam do tego sklepu na Malym Rynku z moja "druga
polowa" i kupilam tylko to co bylo mi potrzebne do Kubusia.
Nastepnym razem pojde sama :-)))

Pozdrawiam Ajka

1. Data: 2001-11-19 20:16:54

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, a moze stety poszłam do tego sklepu na Malym Rynku z moja "druga
> polowa" i kupilam tylko to co bylo mi potrzebne do Kubusia.
> Nastepnym razem pojde sama :-)))
>
> Pozdrawiam Ajka

Stety, bo masz okazje jeszcze raz:)))
Elzbieta

1. Data: 2001-11-19 20:37:57

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej
> Mam do wyszycia bardzo ladnego Kubusia Puchatka.

Jezeli jeszcze mozna, to tez prosze o wzorek Kubusia Puchatka dla mojego
synka Kubusia. W PCStitch oczywiscie.

Z gory dzieki, Kayra
k...@p...onet.pl

pieski w susannie